Boyum 195 heteroyum ve kendime göre partner bulamıyorum ne yapmalıyım?

boy kompleksim yok 160 kişiyle de çıkarım ama kimse istemiyor beni uzun olduğum için minyon seviyor çoğu kişi uzun sevenler bile max 180 seviyor me yapayım kısaltamıuorum boyumu yalnız mı öleceğim bıktım ya
Boyum 195 heteroyum ve kendime göre partner bulamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla