3 senedir kova kadınıyla arkadaşım.
İkimizde Aynı okuldayız. Kardeşlerini en yakın arkadaşlarını hangi yemeği sevdiğini neyi sevmediğini herseyini sırlarını vb. biliyorum
Ve aramız fazla iyi 2 gün yazmasam niye yazmıyorsun diye trip atar o derece 😂 .
Sorum şu : ben ona Sonradan aşık oldum ve itiraf ettim. O ise beni çok özel bi arkadaşı olarak gördüğünü , başka gözle bakmadığını söyledi.
3 gün yazismadik
3 gün sonra sürekli ağladığını söyledi ve beni ilerde tekrar arkadaş olarak görürsen yaz , seni kaybetmek istemiyorum dedi.
Şu an 2 haftadır konuşmuyoruz , bulusmuyoruz haftada bir ders ile ilgili not paylaşır sadece.
İlerde duyguları degisirmi?
Çünkü belki fikri degisip doner diye bekliyorum acı çekiyorum , okullar kapanana kadar bekliycem arkadaştan öte olamazsak silicem tamamen heryerden
İkimizde Aynı okuldayız. Kardeşlerini en yakın arkadaşlarını hangi yemeği sevdiğini neyi sevmediğini herseyini sırlarını vb. biliyorum
Ve aramız fazla iyi 2 gün yazmasam niye yazmıyorsun diye trip atar o derece 😂 .
Sorum şu : ben ona Sonradan aşık oldum ve itiraf ettim. O ise beni çok özel bi arkadaşı olarak gördüğünü , başka gözle bakmadığını söyledi.
3 gün yazismadik
3 gün sonra sürekli ağladığını söyledi ve beni ilerde tekrar arkadaş olarak görürsen yaz , seni kaybetmek istemiyorum dedi.
Şu an 2 haftadır konuşmuyoruz , bulusmuyoruz haftada bir ders ile ilgili not paylaşır sadece.
İlerde duyguları degisirmi?
Çünkü belki fikri degisip doner diye bekliyorum acı çekiyorum , okullar kapanana kadar bekliycem arkadaştan öte olamazsak silicem tamamen heryerden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer