Erkek rolünü oynamaktan çok sıkıldım, ne yapmalıyım?

Karşılıklı seviyoruz ya da ben öyle sanıyorum hep arayan soran benim sayfalarca yazan. Resmen enerjimi emdi kadın gibi hissetmiyorum kadına ilgi verilmez mi şefkat verilmez mi hiçbiri yok ben bunlarla besleniyorum ama dişil enerjim artık yerlerde diyorum ki erkek olsun o yazsın o sorsun o benle ilgilensin erkek rolü oynamak benim içimdeki ışığı çekti resmen sevilmek istiyorum bebek gibi ama yok
Erkek rolünü oynamaktan çok sıkıldım, ne yapmalıyım?
Cevapla