Sosyal medyadan iki haftadır biriyle yazisiyorum. Normalde sosyal medyadan kimseyle konuşmam. Ama bu kişiyle konuşmanın sebebi tamamen psikolog olması. Sorunlarımi dertlerimi anlatıyorum. O da yol gösteriyor tavsiye veriyor. Benimle görüşmek istedi bende reddettim ama buna rağmen benim dertlerimi dinlemeye devam etti. Aynı şehirde yasiyoruz. Hangi ilcede yaşadığımı soruyor tabii ben söylemedim. Çünkü sosyal medyadan yazistigim birine ne kadar guvenebilirim ki. Aslında onunla sabaha kadar sohbet etmek istiyorum çünkü konuşmak bana iyi geliyor. Ben biraz korkak biriyim. Yani düşünüyorum bulusursak arkadaşlık yaparsak ne bilim psikopat çıkarsa benim ailemin başına bela olursa. Zaten bu düşüncelerinden dolayı kimseyle çıkmadım bugüne kadar. Haberlerde görüyoruz sırf reddedildiği için öldürülen kızlar sevgilisi tarafından. Hayatım kararicaksa hiçbir erkekle sevgili olmamayi tercih ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar pek görüş belirtmemiş. Asil onların görüşlerine ihtiyacım var
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer