Sosyal medyadan yazistiginiz biriyle yüz yüze görüşür müydünüz?

Sosyal medyadan iki haftadır biriyle yazisiyorum. Normalde sosyal medyadan kimseyle konuşmam. Ama bu kişiyle konuşmanın sebebi tamamen psikolog olması. Sorunlarımi dertlerimi anlatıyorum. O da yol gösteriyor tavsiye veriyor. Benimle görüşmek istedi bende reddettim ama buna rağmen benim dertlerimi dinlemeye devam etti. Aynı şehirde yasiyoruz. Hangi ilcede yaşadığımı soruyor tabii ben söylemedim. Çünkü sosyal medyadan yazistigim birine ne kadar guvenebilirim ki. Aslında onunla sabaha kadar sohbet etmek istiyorum çünkü konuşmak bana iyi geliyor. Ben biraz korkak biriyim. Yani düşünüyorum bulusursak arkadaşlık yaparsak ne bilim psikopat çıkarsa benim ailemin başına bela olursa. Zaten bu düşüncelerinden dolayı kimseyle çıkmadım bugüne kadar. Haberlerde görüyoruz sırf reddedildiği için öldürülen kızlar sevgilisi tarafından. Hayatım kararicaksa hiçbir erkekle sevgili olmamayi tercih ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar pek görüş belirtmemiş. Asil onların görüşlerine ihtiyacım var
Sosyal medyadan yazistiginiz biriyle yüz yüze görüşür müydünüz?
Cevapla