2 sene önce bir kizi sevmiştim. Dershaneden yaniyordum. Ilk görduğüm zamandan beri seviyorum. Sonra dersaneden bir anda kavga yuzunden çiktim.(onunla değil) Sonra ona cikma teklifi etmek istedim ama covid cikinca dershane kapandi. Sonra ona ulasmak icin dershane yonetimini karsima aldim sonra buldum bir sekilde cikma teklifi ettim istemiyorsan goruldu at birak dedim goruldu atti birakti. Sonra sevgiliyse bulundugum mahalleye geldi ( onu tanimadan once mahalledem hic gormedim.) Ama neredeyse her gun. Beni sevmedigini biliyrm ama neden geldi. Sonra yazdim gelme diye sevgine soylerim dedim benim icin geliyorsun diye vs ondan sonra gelmedi. Uzerinden 1 yil gecti hic gelmedi.
Sizden istedigim 2 sey var.
1 bir kiz bunu neden yapar?
2 hala sevdigim icin cikma teklifi tekrar edeyim mi?
Cikma teklifi edersem Türkiye Cumhuriyeti Devleti toprak sinirlari icinde cikma teklifi ettigim son kiz olacak. Çünku yurtdisi isim var olsa olmasa da ben bu ülkeden gideceğim.
Sizden istedigim 2 sey var.
1 bir kiz bunu neden yapar?
2 hala sevdigim icin cikma teklifi tekrar edeyim mi?
Cikma teklifi edersem Türkiye Cumhuriyeti Devleti toprak sinirlari icinde cikma teklifi ettigim son kiz olacak. Çünku yurtdisi isim var olsa olmasa da ben bu ülkeden gideceğim.
Güncellemeler
+1 yıl
A.. mk sizin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer