Sevgilim var fakat bana görücü geldi. Sevgilim olmasına rağmen aklıma çok yattı. Sevgilime ihanet mi etmiş oldum?

Merhaba arkadaşlar üç yıllık bir ilişkim var. Üniversite okuyoruz ikimizde. Çok iyi bir aile oğlu için geldi hemde çok ısrarlılar. Genel olarak onları çok beğendim. Neden bilmiyorum. Bu duygular da beni çok kötü hissettirdi.
Sevgilim var fakat bana görücü geldi. Sevgilim olmasına rağmen aklıma çok yattı. Sevgilime ihanet mi etmiş oldum?
Cevapla