Boşandıgim eşimin hergun evine gelmesi çocuk için ki yoksa bahane mi bana karşı?

Biz ayrıldık vs ayrıldığımız da yeni hamileydim neyse çocuk oldu baya bir değişti eskiden ilgili olan ama bu kader bana vakit ayırmayan adam boşandık çocuk doğdu hergun kızımızı görmeye geliyor onunla oynuyor hemde çok mutlular ama ben onu gördükçe üzülüyorum ne yapmam lazım nasıl olmalıyım
Boşandıgim eşimin hergun evine gelmesi çocuk için ki yoksa bahane mi bana karşı?
Cevapla