ben şahsen hiçbir şişman erkeğe maskülen bir çerçeveden bakamıyorum. erkek dediğin erkek gibi gözükür. maskülen imajı ve duruşu olur. şişmanlar daha çok çuval gibiler. gözlük detayını anlamadım ama. gözlük çoğu erkeğe çok yakışıyor
@ghtyhrtttttt bence ilk olarka kısa boylu olduklarını kabul etmeleri gerekiyor. eğer azcık akılları varsa bunu kompleks yapmazlar ve hayatlarına odaklanırlar. boyları ne kadar kısa olursa olsun ortamda dominant olacak, hakimiyeti sağlayacak bir enerjileri, özgüvenleri ve karakterleri varsa o boy açığını bir şekilde kapatabilirler bence. ezik olmayın.
@ghtyhrtttttt bu arada kabul etmeleri gereken bir diğer şey ise kızların karşısında dezavantajları olduğu. kızlar normal olarak uzun olana gidecektir, ama ben şahsen kaba tabitle kısa ama t. ssakli bir erkek gördüğüm zaman beni etkiliyor, çünkü kısa boylu olduğu için hayata küsen çok fazla ucube erkek var
@ghtyhrtttttt kızların hepsi derken? twitter da gördüğünüz * kızdan saymayın. öyle ortamlara akıp insan tanımadığınız, kendinizi sergilemediğiniz sürece sadece genel geçer saçma sapan "kızlar 180 altı istemiyor, o zaman mal gibi yaşayayım zaten şansım yok" kafasına girerseniz geçmiş olsun :)
Bu arada hem kızların uzuna gitmesi normal hem de yok özgüvenli olsunlar bilmem ne dez avantajlı olduğunu kabul ediyorsa özgüvenide daha düşük olur ayrıca twiterı falan yok eminim seninde hiç 1.80 altı sevgilin olmamıştır kızlar kısa erkeği eler ne yaparsa yapsın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
hiç şansı yok
azcık erkek olmaya çalışsın bence. karizma da şişmanlık da üstesinden gelinebilir şeyler. en fazla birkaç yılını alır
çok fazla parası ve iyi statüsü olması lazım ancak
Erkek olmuyor mu bu dedigim güruh
ben şahsen hiçbir şişman erkeğe maskülen bir çerçeveden bakamıyorum. erkek dediğin erkek gibi gözükür. maskülen imajı ve duruşu olur. şişmanlar daha çok çuval gibiler.
gözlük detayını anlamadım ama. gözlük çoğu erkeğe çok yakışıyor
Sisman ve gözlük kombine olunca canım bisi oluyor cem yilmaz diyordu ya bi genclik filminde sisman ve gozlukliyu iynuyorsan sictin
Kısa boylu erkekler hakkında ne düşünüyorsun peki onlar ne yapsın
@ghtyhrtttttt bence ilk olarka kısa boylu olduklarını kabul etmeleri gerekiyor. eğer azcık akılları varsa bunu kompleks yapmazlar ve hayatlarına odaklanırlar. boyları ne kadar kısa olursa olsun ortamda dominant olacak, hakimiyeti sağlayacak bir enerjileri, özgüvenleri ve karakterleri varsa o boy açığını bir şekilde kapatabilirler bence. ezik olmayın.
Ben ne yapayım haci desem
@ghtyhrtttttt bu arada kabul etmeleri gereken bir diğer şey ise kızların karşısında dezavantajları olduğu. kızlar normal olarak uzun olana gidecektir, ama ben şahsen kaba tabitle kısa ama t. ssakli bir erkek gördüğüm zaman beni etkiliyor, çünkü kısa boylu olduğu için hayata küsen çok fazla ucube erkek var
Kızların hepsi 1.80 altını erkek olarak görmüyorken bu dediklerinin bir anlamı yok kısa erkek özgüveni diye dalga geçer kızlar sonra
@ghtyhrtttttt kızların hepsi derken? twitter da gördüğünüz * kızdan saymayın. öyle ortamlara akıp insan tanımadığınız, kendinizi sergilemediğiniz sürece sadece genel geçer saçma sapan "kızlar 180 altı istemiyor, o zaman mal gibi yaşayayım zaten şansım yok" kafasına girerseniz geçmiş olsun :)
Bu arada hem kızların uzuna gitmesi normal hem de yok özgüvenli olsunlar bilmem ne dez avantajlı olduğunu kabul ediyorsa özgüvenide daha düşük olur ayrıca twiterı falan yok eminim seninde hiç 1.80 altı sevgilin olmamıştır kızlar kısa erkeği eler ne yaparsa yapsın
@ghtyhrtttttt bence siz hiç uğraşmayın zaten. inanılmaz silik tiplersiniz
Desem ki az once biriyle bi baslikta tanistik, fotomu attim direkt engelledi😁
snwejwej sanki senin tabirle özgüvenli olsak bir bk değişecek ya kızlar kısa erkeği direkt eliyor
Desem ki valla hakkini helal et kuzum ya
En çirkin en kilolu kız bile 1.85 yakışıklı istiyor sen düşün gerisini
Bence her kizda bi sansi olabilir
Allah alah neredeymis o kizlar