Birlikte çalıştığım çocuğa karşı hislerim oluştu. O da beni seviyor mudur, açılsam mı?

Bir çocuk var. A101 de beraber çalışıyorduk. Ona karşı hislerim oldu. Bana yumurta kolisi bile kaldrtmıyor , paspas bile yaptrmazdı. Biri bir şey derse savunurdu. Bizi yakştryorlardı. evlilk hayaln var mı diye sordu. Askerde aradı bir şey sorcaktim hallettim dedi. Biraz konuştuk o zamanda.. Ben ona biraz dert yandım. mağaza sorumlusu beni bayıltana kdr çalıştırdı gitmiş kadına ağzına geleni saymış. Ona karşı hislerim oldu. Ne yapmalıyım. O da seviyor mudr
Birlikte çalıştığım çocuğa karşı hislerim oluştu. O da beni seviyor mudur, açılsam mı?
Cevapla