Sevgilimin yanında kısacık duruyorum. Ve bu çok hoşuma gidiyor. Sizce de güzel durmuyor mu?

Elleri ellerimden büyük, ayakları da ayaklarımdan büyük ve yanında daha minik kalıyorum. Bunu seviyorum. Minyonlar için güzel bir şey değil mi bu sizcede?
Sevgilimin yanında kısacık duruyorum. Ve bu çok hoşuma gidiyor. Sizce de güzel durmuyor mu?
Cevapla