Erkekleri anlamıyorum ne yaptıysam yaranamadım nasıl bir kadın olmam lazim?

Benimle ilgilenmiyor sabahlara kadar çevrimiçi bana yazmıyor kimle konuşuyor diye merak ettim sordum sonrada sitem ettim bana sadece tartsmicam iyi geceler yazdı ve birdaha o gün bugün ağzını bıçak açmadı beni engelledi. Yalvardım dün ne cevap var ne bir şey. Onu öyle çok seviyorum ki. En güzel anlarımi onunla yaşadım her anlamda. Bu adam ne yapmak istiyor ya. Kendisi egm mensubu benden 15 yaş biyuk erkek arkdsm. Cildiricam. unutamiyorum onsuz yapamıyorum. kac defa yazdım. Ne olursunuz bana bir fikir verin. Beni bir kalemde sebepsiz silen adama ben nasıl dvranayim. Bana benim kadınimsin esimsin derdi çok severdi
Güncellemeler
+1 yıl
Üniforma değil sivil kendisi arkdslar konuyu carpitmayalim mesleğine aşık falan değilim sadece belirttim. okdr
Erkekleri anlamıyorum ne yaptıysam yaranamadım nasıl bir kadın olmam lazim?
Cevapla