Erkek arkadaşımla ilgili detayı anlattım.. Fikir alabilir miyim?

Erkek arkadaşım işteyken benimle o kadar çok ilgili ki. En yoğun anlarında siparişi verirken bile beni arıyor. Ama işten eve gelince beni arayacağını söylüyor. Aradan zaman geçtikten sonra onu arıyorum arkadaşıyla konuşuyor ve konuşurken uyuyakalıyor. Beni aramayı unutuyor. Bu üçüncü kez oldu. Genelde benimle telefonda konuşurken uyuyakalırdı ama şu bir hafta içerisinde üç kez beni arayacağını söyleyip arkadaşlarıyla konuşmaya başladı. Bu olay canımı sıkmaya başladı. Bir tek bu huyundan şikayetçiyim diğer ilgisizlik olayları gibi bir şey yok. Ona nasıl yaklaşmalıyım? Aramalarını açmayayım mı ya da mesajlarına soğuk mu davranayım bilmiyorum.. Çünkü çok kırıldım. Kendimi onun için geri planlarda hissettim.
Erkek arkadaşımla ilgili detayı anlattım.. Fikir alabilir miyim?
Cevapla