Ben o defteri kapattım, abla dediklerimin bir gün lazım olacağını sanmıyorum, abla olarak kalacaklar. Bana abi diyecekler de varsın desin, başka bir şey için lazım olmam.
Ablamdan kimseye abla demeyen ben kimseye abi deme terbiyemde olmadi hic... insanlara isimleri ile hitap ettiğim için, lazim olanı lazım yerde açtım paketinden kullandım 🤣🤣