Gizliliğe önem veriyorum bu yüzden sahte Instagramim var ama resim atma konusunda hiç güvenmiyorum ya yapan kızlar nasıl yapiyo gerçekten konuşmak istiyorum ama işte sorun oluyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılbence şunu kendine sormalısın
eğer gerçekten konuşmak istiyorsan belirli sınırların olmalı
bu sınırların aşıldığında o konuşmayı bitirmelisin
ama tamamen kapalı kutu olursun da kimse seninle sohbet etmek istemez
sınırlarını açmalısın bu minvalde02 Yorumla
Soran+1 yılÖyle ama yinede resim atmadan olmuyo
- +1 yıl
bunu se belirleyeceksin işte
bunu kabul eden birisi çıkar belki
En İyi Cevaplar
Soruna gorus bilsirenlerden anlayacsgin gibi herkes kendini guvenilir herkes kendini iyi tanitir. Sende sanaldan tanistigin insanla bu olay uzerinden tanisma normal tanis arkadaslik dostluk zaten ilgi merak istek gelirse o konularda konusulur. Hicbirzaman bu sevgilinde esinde olsa rizan olmasigi birseyi yapmak zorunda degilsin. Fotograf diye inatlasiyorsa zaten birak konustugun her kimse sen zaten guvensen ona sormadan dahi atarsin bu insanin dogasinda var. Demem o ki bu sorunu deneyeek yenersin tanirsin seversin guvenirsin ozelini paylasirsinki ozelini paylassinlar. Deniyceksin hayal kirikligina ugruycaginda olucak reddedildiginde ama deneye denehe eleye eleye onu bulucaksindir. 6 milyar insanin yasadigi dunya icerisinde senin dusundugunu dusunen niceleri vardir kendimden biliyorum 😅 Bol şans orti.
02 Yorumla
Soran+1 yılVayy süper yazmışsın 😂
Basit aslında.. karşı taraf seni asla bilmeyecek. Gerçek fotoğrafını atsan da senin kim olduğunu istese de bilemeyecek. Fotoğraf mı.. fotoğrafta adın soyadın yazmıyor.. o yüzden an istediğini yap. Konuşmak mı istiyorsun, konuş.. gel mi demek istiyorsun ( bana) gel de..
011 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum ya
Soran+1 yılHaklısın
Soran+1 yılBilmiyorum
Soran+1 yılGaliba
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılSanalda olmak gerçekten uzaklaşmak değildir sanki her an buluşacak gibi gerçekçi yaklaşıp tipler birbirlerine olan saygı boyutunu aşmamalıdır. Mesela ben 5 yıl sonra konuştuğum kızın sesini duymuştum resim asla istememiştim hep ondan beklemiştim ilk adımları
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
155Cevap
+1 yılBen daha önce sanaldan biriyle tanışıp ilişkiye başladım. Yaklaşık 1.5 sene sürdü. Burada önemli olan dediğin gibi güven. Bunun içinde sanaldan tanıştığın kişilerle çok vakit kaybetmeden buluşmalısın. Buluşma muhakkak halka açık bir alanda olmalı. 🙏🏼
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılGüven sanal ya da gerçek ile olabilecek bir şey değil ki karşıdaki kişiye bağlı
51 Yorumla- +1 yıl
En mantıklı cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılSanalda olan kimseye güvenmeyin zaten.
Sanal olan ilişkilere hiç güven olmaz.
Ve başınız çok ağrır.
Güvenebileceğiniz biri dahi olsada resim içerikli şeyler paylaşmayın...00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yıl#SelamGençlik 🍀
Şimdiye dek kimseye ses kaydı da resim de video da atmadım, engellediğim üyenin sayısı minimum 300 kişi, yaşım cidden 36, hiç te mutsuz sayılmam😅👍😅👍 #TubaSueda 🍀11 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Benle konusabilirsin
Attiktan snra kaldırcaksın hemen istemiyorsan
Ama icini rahatlatcaksa erkekler yani en azindan ben gibiler telefonunda ole seyler saklamaz
Hani zaten mesajda duruyor ve yenilerini atiyor neden galerimde saklim ki
Birinin yanlislikla gormesi ya da telefonun bozulup tamirciye o galeri ile gitmesi riskine asla girmem 😂 ya ben fake hesabima bile gir cik yapiom instada sen dusun acik birakmiom 😂09 Yorumla
Soran+1 yılHerkes sen gibi degilki kaydedrnlerde var
Soran+1 yılGerçekten mi ya
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılGüven veren, doğru, dürüst birini bulman lazım 😊
Zaten uzun uzadıya tanıyınca anlarsın.
Ha tanımadan, hemen sexting yapmak istiyorum diyorsan o zaman anonim kalmalısın. Hem konusurken bilgi vermemeli hem de fotoğraf atarken bilgi vermemelisin sadece olaya odaklanıp örneğin sadece göğüs fotoğrafı atabilirsin. Böylece fotoğrafın herhangi birinin eline geçse dahi sana ait olmaz anonim olur 😊 Seni tanımak isterim😘
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılÖnyargılariniz olmuş hayırlı uğurlu olsun. Tanımadığın biri için hak edilmeyen yerlere koymak size adil mi?
Slzi tanımayan biri sizinle konusmadan sizin hakkınızda kötü konussa ne dersiniz. Biraz empati biraz sakin olma bir tutam sabır herşeyi çözer. Biraz gülüm siz karsinizdakine biraz gülün bakın neler oluyor.00 Yorumla
+1 yılBen 2 kişiye orjinal instamı verdim ve bu yaptığım karşı tarafa güven vermiş olmalı ki onlarda fakr hesabından orkinali verdiler ama reel de görüşmedik. sonuçta güven karşılıklıdır burada çoğu kişinin amacı belli ya sevgililik ya da gizliden yatak arkadaşı bulmak
00 YorumlaDoğrusunu yapıyorsun. Yanlışlıkla birine yazdım tanıdığım kişi zannettiğim için Allahtan fake den yazmışım. Çocuk kafadan sakat. Konuşmadığımız konuları konuşmuşuz gibi yansıttı en sonunda instagram da engelledim heryerden ama gel gör ki piskopat çocuk başka hesaptan benim fake hesaba mesaj attı "ne zaman mesai bitiyor seninle önemli bir şey konuşmam lazım" diye. Korktum ve fake i sildim.
05 Yorumla
+1 yılTamam ben senin için altın bir anahtarım benim her şeyim gizlidir zira ben de öyle her şeyimi zaten söylemem Hani sen bilirsin istersen görüşelim
00 Yorumla
+1 yılSende herkes gibi fake bir foto koy ya da temsili. İstediğin ile konuş.
04 Yorumla
Soran+1 yılBen kendimi atıp yorum istiyorum çok hoşuma gidiyor başkasının resmi beni ilgilendirmez
- +1 yıl
Resim atma konusunda hiç güvenmiyorum demişsin
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Bu nasıl çelişki o zaman
+1 yılSanalda bile olsa kimseyle hemen öyle muhabbetlere girmeyip biraz tanımaya çalışman gerekiyor. Güvenilir mi konuştukça biraz anlayabilirsin. Sonrasında ekran kaydı almaya izin vermeyecek şekilde görüntülü konuşma en temizi olur.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yüzünü gösterme çok istemiyosan, veya göstersen de nolur ki sanki ben anlamıyorum. Rahat olun biraz. Herkes manyak psikopat gibi varsayarsan hayat geçmez ya, ben de anonim kalmak istiyorm ama çok umrumda da değil açıkçası
00 YorumlaGüvenmemeye devam et.
Sanal ortamdaki ilişkilere güven olmaz. Ama sahte hesap açıp birileriyle konuşmak isteyecek kadar da değil. Bence biraz abartmışsın.02 Yorumla
Soran+1 yılSahte hesaptan konusabiliyorum ama resim konusunda tedirginim zaten soruyu bu yüzden sordum
- +1 yıl
Güvenirsen tereddüt etmezsin. Güvenene kadar atma.
+1 yılBende pek güvenmiyorum ki ta ki o güveni verinceye dek şüpheyle bakarım. O yüzden nerde olursak olalım her zaman güven ve dürüstlük önemlidir. Sanalı gerçeği yok bunun dürüstlük her yerde olmalı ki insanlar birbirlerine güvensin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 336 cevap paylaştı.
+1 yılEskiden bu konuda esnek düşünüyordum, sanalda da aynı insanlar var diyordum. Ama şu yaşa gelince anladım sanaldan güvenilir, sadakatli bir ilişki çıkmazmış.(Reelde de çıktığını görmedim o ayrı.)
12 Yorumla- +1 yıl
Yanlış düşünce tarzı ben sözlendim bu siteden biri ile. d
+1 yılBence muhabbet sarmalı ya resim foto fizik vs boş işler. Sanal seks zaten aşırı saçma tabi tercih meselesi bu iş ama bence insan boş yapabilmeli
13 Yorumla
Soran+1 yılBana da evet saçma geliyor
- +1 yıl
Mantıklı olan rahat rahat boş yapıp kaliteli vakit geçirebilmek daha önemli
- +1 yıl
Sen nasıl böyle yorum yapabiliyosun ya şimdi biriyle konuştuğun için psikolojin bozulmasın zaten bu dediklerinde yalan oluyo mantıken böyle yapmadığın için
fake olduğun sürece seni tanıyan birilerinin olmayacağını düşünerek hareket edebilirsin.. birde karşı tarafı önce biraz tanı sonra ne konuşmak nasıl konuşmak istiyorsan o şekilde hareket edebilirsin..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 374 cevap paylaştı.
+1 yılGörüştüğüm hiç bir hanımın ne resmini ne ismini nede bilgisini kullanmayı düşünmedim sohbet bittiğinde ne varsa silerim o gün benim için bitmiştir yarına bakarım doğru olanda budur zaten
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılyüzün gözükmediği sürece pek risk yok. ya da cidden karşındaki kişiye güveneceksin, sana o güveni vermeli.
08 Yorumla- +1 yıl
önce güven şart dediğim gibi. ve kaybolan mesaj şeklinde atarsın. eğer ss alırsa bildirim gelecek. en azından o durumda o kişiye güvenilmeyeceğini anlamış olursun.
- +1 yıl
ben de senin gibi düşünüyorum. resim atmadan olmuyor. sadece yazı tam keyif vermiyor. anlık foto/video şart. hem karşı tarafı bu şekilde tahrik etmek daha çok haz veriyor insana.
Soran+1 yılSonunda anlayan biri çıktı ya
Soran+1 yılKaybolan mesaj şeklinde nasıl atılıyor peki
- +1 yıl
anlıyorum anlamasına da, güven işi dediğin gibi -özellikle de sizin açınızdan- sıkıntı. ya karşı tarafta da bu risk olacak. yani onun da ifşa olmaması gerekecek sebepleri olacak, bu şekilde karşılıklı güven olacak aranızda. bu durumda biri karşı tarafı ifşa etse kendi başının da yanacağını bilmeli. ya da uzun sohbetler sonucunda aranızda karşılıklı saygı oluşacak ve bu saygı da güven getirecek.
- +1 yıl
isterseniz tüm konuşmayı kaybolan mesaj şeklinde ayarlayabilirsiniz. konuşma penceresini aşaıdan yukarı kaydırında kaybolan mesaja geç diyecek altta. tarayıcının gizli sekmesi gibi düşünün. konuşmayı kapatınca tüm yazışmalarınız silinecek. fotoyu atarken de alttaki simgeyi kaydırarak bomba simgesini seçin, sadece 1 kerelik bakabilsin. en azından aranızdaki güven sağlamlaşana kadar bu şekilde başlangıç daha iyi olur.
Soran+1 yılEvet resmi tek seferlik görmesi daha iyi bencede
- +1 yıl
aynen. keyifli sohbetler ^^
Nette kimseye güvenme, güvenip atanlar, ya ortaya ciksada önemi yok, ya da ciddiyetinin farkinda degil.
Nette fake üyelikli bir akrabanda karsina cikabilir.00 Yorumla
+1 yıl
Güvenen güveniyor valla. Bu siteden bi kız. Sahte hesabıyla iletişim halinde.
01 Yorumla- +1 yıl
Günecele cevap. Sanaldan birileriyle gizli olarak cinsellik konuş ama foto atma. İnstagram fake hesap aç seslide görüş hatta ama dediğim gibi foto atma.
Gizli Üye(30-35)+1 yılFotoğraf istemeyen biriyle konuşmalısın en azından yüz atma kesinlikle Kızlar Bir Adım Öne
07 Yorumla
Soran+1 yılYüzümü atmasam bile yinede biyerde paylaşılır diye korkuyorum
Cevap sahibi+1 yılDüşünürsen eğer konuşabiliriz madem çekiniyorsun ben istemem hiç fotoğraf
Soran+1 yılNe konusabiliriz 😂
Cevap sahibi+1 yılFarketmez ne istersen :)
Soran+1 yılUykum geliyor 😂
Soran+1 yılAhhah 😂 tamam
Cevap sahibi+1 yılTamam işte olur paylaşmam da :)
+1 yılBence yapma.
Bu durumdan korkuyor isen muhtemelen karşına yanlış insanlar çıkar veyahut sen yanlış insanı bulursun.
Korkun onları çeker.08 Yorumla
Soran+1 yılBana da öyle geliyor
- +1 yıl
Kendin ile mutlu olsana. Ben hep beni anlayan insanlar karşıma çıkar düşüncesi ile baktım hayata... Öyle de oldu.
Soran+1 yılDoğru soyluyosun
- +1 yıl
Bu doğruyu hayatın da faaliyete geçirdiğin zaman, doğru söylediğime sevinirim ancak.
Soran+1 yılEnerji diyosun nedense bende aşırı olumsuz biriyim ve tüm olumsuz şeyler beni buluyor
- +1 yıl
Olumsuz olduğun için olabilir mi?
Negatif enerji yayıyorsun, pozitif enerji gelmesi garip kaçar biraz.
Olumsuz değil hayat her zaman. Nasıl bakarsak öyle görüyoruz.
Bizden çok kötü durumda olan insanlar mutlu iken bizim mutlu olmayışımız bizim suçumuz bence.
Elbette dış etkenler buna sebep olur ama kontrol bizim elimizde.
Soran+1 yılBenim için olumlu olmak çok zor
- +1 yıl
Zor dediğin sürece zor olacak.
İç sesini duydum
- benim hayatımı bilmeden konuşursun tabi
Seviyeli ve mesafeli olduğun sürece güvenliğine dikkat ettiğin sürece yazabilirsin fakat yine de sanala güvenmek ne kadar doğru bilemedim
10 Yorumla
+1 yılGuvenmemek haklisin cogu kizlar cabuk inanip hata dusuyor ondan
21 Yorumla- +1 yıl
ama her erkek menfatçi çıkarçı yalancı değil ki. deger veren saygı duyan da var
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Sanaldan lendine gizli profil açmışsın ne güzel istediğin gibi konuşursun resimde atarsın çok tereddüteysen yüzünü gizle yolla
00 YorumlaBence hiç konuşma kimseyi de yorma. Sen sanaldan kimseyi bulamazsın insanları da üzersin. Reelden bak birilerine belki öyle olur☺️
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 584 cevap paylaştı.
+1 yılValla ben bir kere denedim sırılsıklam aşık olduk ve kısa sürdü denemeni tavsiye etmem öyle güvensizlik olarak düşünme 80 milyonda tanıdığın cikamaz
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 872 cevap paylaştı. Resim atmadan, sadece dertleşmek için konusabilirsin
03 Yorumla
Soran+1 yılYa nasıl güven olabilir ki yine karşımdaki kim bilmiyorum
Önce burdan başla , sonra foto atarsan da yuzunu gösterme , sanalda başı seyelr rahattır , rahat sohbet edersin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBuradan konuşacaksın o zaman. Zaten herkes anonim gibi.
03 Yorumla- +1 yıl
Trol soru seçilmeli bu soru
Soran+1 yılNe alaka
- +1 yıl
Genelde troller soruyor böyle soruyu çünkü.
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bi arkadaşım vardı benden baya küçük 6 yaş falan 7 yıldır arkadaşız fotoğrafını da attı falan hiç yuzyuze görüşmedik sanırım o birazda insana bağlı zamanla tanıyıp guvenmek
00 Yorumla
+1 yılGüvenip Ne yapıcaksın koca olarak mı alıcam konuş gitsin işte
03 Yorumla- +1 yıl
O hooo her gelen resmî biryere atsaydık kız kalmazdı
Soran+1 yılAtan çok kişi var
- +1 yıl
Aynen öyle sadece * biri olmasın ama onu da anlamak zor be. Milletin karakteri zayıf. 7 sen 70 e
- Aşk İlişkileri konusunda 536 cevap paylaştı.
+1 yılYuzunu gostermeyebilirsin diyecem de.
O zaman da reeim atmanin bir anlami kalmiyor senin jcin degil mi 😕😏
Guven cidden onemli.01 Yorumla- +1 yıl
?
+1 yılTanımadıgın kişilere resim atma. Herkes ifşalıyor ya millet şerefsiz olmus kimseye atma üzülürsün
011 Yorumla
Soran+1 yılBende bundan korkuyorum
- +1 yıl
İyi tanıdığın biri olursa belki. En azından zamanla bunu yap
Soran+1 yılÇok zor gibi düzgün kimse yok
- +1 yıl
Haklısın ben bile erkek oldugun halde süpheciyim
Soran+1 yılÇünkü erkekleri en iyi sen biliyorsun haksız değilsin yanlış zaten vazgeçtim bende
- +1 yıl
Evet herkes sordugunda ben asla yapmam guvenilirim der ama bilemezsin. Ben kendi cinslerimi iyi tanıyorum haliyle. O yuzden ben şöyleyim böyleyim demem diyenlere de inanmam.
Soran+1 yılŞüphe konusunda bende aynıyım sadece bu konuda da değil genelde hiç güvenim yok kimseye samimiyetsiz hepsi
- +1 yıl
Dogru yoldasın o halde bu konuda iki kat daha dogru yol😊
Soran+1 yılDoğru olabilir ama bu kadar şüphe beni yalnizlastirdi arkadaşlarımı bile zamanla sildim ve tek kaldım benimki aşırı baya 😂
- +1 yıl
Ee ne güzel işte yalnızlığı sevmeye bak cok keyifli cidden😂 belki arkadaslarona karsı süphe bi tık sıkıntılı ama yine de yalnızlık iyidir üzcek biri olmaz en azından😌
Soran+1 yılUzun zamandır arkadaşım yok ve biyerden sonra çok sıkıcı oluyor ama evet gerçekten kafam aşırı rahat 😂
güvendiğinle yap. yüzünü de atma kimseye sorunun çözülür. snapchat falan kullan ayrıca, ss alınınca sana bildirim geliyor.
00 Yorumla
+1 yılKendini tanıtma at bir şey olmaz, yazan çok öyle. Konuşmak isteyip konuşamayip fakedwn yazıyor kızlar çok artık eskisi gibi değil
01 Yorumla- +1 yıl
Atacaksan bana at bari 😅
+1 yılKonuşunca ne olacak tanımış olursun seversen bulusursun
10 Yorumla
+1 yıldudaklarını büzerek foto çekin zaten atlıyor erkekler
119 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Yanlış anlama ama kaba olduğun çok belli. Egonun peşinden gidiyorsun gibi. Neyse önemli değil takılmıyorum. Benim fikirlerim senin için önemli olmayabilir fakat birileri için önemli olduğuna eminim. O yüzden senin sevmen ya da sana yaranmak için cümle kurmuyorum. Aksine kendi düşüncelerimi ifade ediyorum. Hoşuna gitmiyor olabilir en azından saygı duymayı denemelisin. İyi akşamlar.
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Benlik hiç sorun yok onu biliyorum çünkü art niyetli ya da polemik oluşturacak bir cümle kurmadım. Sen ondan durumu böyle beş aştı oynayacak cümleler kurmaya neden ve nereden getirdin o kısmı anlamıyorum ama önemli değil. Herkesin bir zaafı vardır hayatta. Dilerim seninkinin üzerine oynamalar günün birinde
- +1 yıl
+1 yılhahahaha olur konuşalım sohbetin iyise konuşkansan vs foto istemezsen ben konuşkanımdır
00 YorumlaBence amaç önemli senin foto atmaktaki ve sahte hesap kulla nmaktaki amacın ney
00 YorumlaSahte hesabın varmış, birde yüzün gözükmeden atacaksan sorun etme bence.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılEn nefret ettiğim kız tipi. Direk engel. Sanki FBI ajanı da böyle gizleniyorlar.
01 Yorumla- +1 yıl
Önüne her gelenle sanal seks yapılmaz zaten. En azından bir sohbetin samimiyetin olsun. O güveni sağla.
Ondan sonra yap.
+1 yılKimseye güvenin yok ama sanaldan konuşmak istiyorsun, hmm oda güzel😃
00 YorumlaGizlilik en önemli şey iyi tanıman lazım yoksa sıkıntı
00 Yorumla
+1 yılKişisel bilgilerini hemen verme foto atma önce tanımaya çalış
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 437 cevap paylaştı.
+1 yılKimseye güvenme zaten sanalda gerçekte bile seviyorum diyen yalancılar varken şanslı sen düşün
00 Yorumla Önce konuşup iyice tanıyacaksın ondan sonra işi samimiyete dökeceksin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Sanalda güvenmek hic kolay degil ama kendi fotografini atip farkli bi isim kullanabilirsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Sana kaçıncı lazım görende konuşmuyorsun sanacak yüzlerce adam vardır sende
00 Yorumla
+1 yılSanaldan asla kimseye resim felan gönderme sohbet olabilir güven olmaz, belki çok az...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılkonuşmak dediğin ne? ne konuşacaksın yani ne konuda güvenmiyorsun?
00 Yorumla güven dahilinde ilerlemek senin için en doğrusu oldugunu düşünüyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılBu konuda sana yardım edebilirim daha önce böyle ilişkim olmuştu
00 Yorumla
+1 yılBende cekiniyorum foto atmaya ama yinede karşılıklı güven ve gizlilik olmalı.
00 Yorumla
+1 yılÖnce karşı taraftan emin ol, karşı taraf senin güvenini sağlasın ondan sonra...
00 Yorumla
+1 yılYa tamamen karşındakinden aldığın güvenle alakalı, olay buna bağlı
00 Yorumla
+1 yılUlaşmak istediğin yer neresi. Dostluk mu arıyorsun yoksa sevgili mi arıyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen tam 7 ay burdan stajyer avukatla konuştum ne o beni gördü ne ben onu line uygulamasını bilirisn belki orada sesli de konuşuyorduk mesajlaşıyordukta olunca oluyor
06 Yorumla- +1 yıl
Yokluktan oluyor olursada
Cevap sahibi+1 yılHahaha bilmem öyle konuşuyorduk Sevgili değildik o arardı ben arardım en son yeter dedik 😂😂
- +1 yıl
En doğrusunu yapmışsınız gerçek sevgiyi vermez sanal asla
Cevap sahibi+1 yılTabi ki gerçeğin yerini tutmaz ama bazen de iyi geliyor
Cevap sahibi+1 yılAdanalı mısın
Cevap sahibi+1 yılİsntadan bombalı at bir şey olmaz
- Devamını Gör (120)
Devamını Gör(165)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sanaldan konuşmak istiyorum ama kimseye güvenim yok, ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 