Aşk İlişkileri Söyler misiniz yoksa adım atmasını mı beklersiniz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Aşık oldunuz diyelim, gidip konuşur musunuz yoksa karşı taraftan adım mı beklersiniz? Güncellemeler+1 yıl Ben gidip konuşabilecek cesareti kendimde bulabiliyorum ama korkuyorum, ya benden uzaklaşırsa? Söyler misiniz yoksa adım atmasını mı beklersiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
sierravista Takip Et FenomenMaster Yaş: 22 +1 yıl Karşı tarafın adım atmasını beklerim. Ben öyle hemen açılamam zaten 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ben soyleyenlerdenim soylemezsem nasil olacak ilerde sevmedigime mecburmu kalicam hic bi kiz yasamaz ins bu durumu 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Söyleyince ne oldu, ne tepki verdi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Valla biraz az utandi cok hosuna gitti zaten tm seninle herseye varim dedi ☺☺☺ Yorumla
İdentityKa Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı. Tanımadan aşık olmamışımdır.. Karşımda ki insanın da yaklaşımına göre hareket ederim.. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Önceden olsa gider konusurdum konustum da ama artık öyle bi hata yapmam 0 0 Yorumla
brky36 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 31% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 301 cevap paylaştı. gidip konuşup ne kaybedebilirsin ki boşuna bekleme 0 0 Yorumla
TYTDÜŞMANI Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Konuşurum 0 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 36,2b cevap paylaştı. Adım beklerim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Karşı tarafın adım atmasını beklerim. Ben öyle hemen açılamam zaten
Ben soyleyenlerdenim soylemezsem nasil olacak ilerde sevmedigime mecburmu kalicam hic bi kiz yasamaz ins bu durumu
Söyleyince ne oldu, ne tepki verdi
Valla biraz az utandi cok hosuna gitti zaten tm seninle herseye varim dedi ☺☺☺
Tanımadan aşık olmamışımdır.. Karşımda ki insanın da yaklaşımına göre hareket ederim..
Önceden olsa gider konusurdum konustum da ama artık öyle bi hata yapmam
gidip konuşup ne kaybedebilirsin ki boşuna bekleme
Söyleyemezdim herhalde
Ben söyleyerek o hatayı yaptım bir kere
açılamayan gidene arkasından bakar
Konuşurum
Adım beklerim