Bu iğrenç durumu;nişanlıma nasıl açıklamam gerek sizce?

Öncelikle;troll diyecek arkadaşlar için, maalesef ki troll değil... Nişanlım, benim çocukluk arkadaşım beraber büyüdük, ailelerimiz uzun yıllardır dost. Kayınannem olacak kişi, bana asılıyor, başta oğlu görüyor yakın görüyor desem de, sonra mesajlarda bu durumu bana açtı ve kızına göstereceğim deyince sildi mesajları (iyi ki silinmiyor plusın faydaları) ben bunu, mutlaka açıklayacağım sevgilime;yinede nasıl yapmalıyım bunu en az üzüleceği bir yol, benim aklıma gelmiyor... Görüşler için herkese teşekkür ederim, iyi günler..
Bu iğrenç durumu;nişanlıma nasıl açıklamam gerek sizce?
Cevapla