Neyi ima ettiğimi anladınız siz ve gerçekten bu durum komiğime gidiyor olum. Amacı sadece zevk, takılmak olan bu tarz erkekleri bununla bağlayamazsınız. Bu nedenle çapkın, serseri sevdalarından vazgeçin. Benden size tavsiye olsun kızlar. Size güvenmesem bile bir tık iyiliğinizi düşünüyorum, hadi yine iyisiniz.
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İstedikleri olmayınca erkek düşmanı kesilmeleri komik oluyor. Eşek-semer mevzusu işte
Sorma reis. Hem de nasıl?
Bak şimdi seni görünce gaza geldim. Onun hakkında bir de ben yorum yapıcam eksik olmasın. 😅
Oysaki benimki öyle miydi? Hayır.
Benim açıldığım gün evet bana baştan gurur yapıp bir tık beni deli etmiş olabilir. 😒
Ama sonrasında anladım ki bunun bile arkasında çok geçerli sebepler vardı. Yine de benim de yaptıklarım arkasında çok geçerli sebepler vardı ve o, tüm bunları bir kenara bırakıp beni anlayışla karşıladı.
İkimiz de kimden bahsettiğimi iyi biliyoruz dimi? 😏
Açıkçası onu özlüyorum. Ama uzak durmak zorundayım da çünkü ikimizin de iyiliği için haklıydı o konuda. Şimdi ise beni uzaktan en azından izleyebilmesi için bir şans vermek istiyorum ona. O mutlu olmayı hak ediyor çünkü 😅
Diğer kızlar gibi değildi o.
Neyse... Onun tüm bunları görmesi dileğiyle. Öhm. Ciddi moduma geri dönüyorum.
Bu tarz kızlar cidden güvenilmez. Hani iyi niyetli olmayı benim cidden sevdiğim kız kadar beceremiyorlar bu bir gerçek. Ya da becermek istemiyorlar. Çıkarcılık ve kötü niyet seziyorum onlarda. Buram buram hem de.
Görür görür merak etme :))
Kendilerine ait bir serseri istiyorlar, nahhhhhh bulurlar öyle bir numune yok
Bazı iyi niyetli erkeklerin de içinde serseri potansiyeli sakladıklarına şahit oldum. Neden onları denemiyorlar?
Monoton duruyorya
Hani adam hem iyi niyetli hem de gizli bir serseri yönü olduğu heybetinden belli bazılarının aga ama ona da bakan yok sşsksmdmd
İşte bu bana ironik geliyor kanka. Bunlar köleleşmeyi, heyecan olarak görüyorlar. 😂
Ruh halleri böyle, bunlar hep fast and furious film serisi yüzünden böyleler 🤣 ortada bir sürü çıplak kız olur ama başrol bir tanesiyle sevgili olur herşeyi onunla yaşar, hahahahh bu sadece filmlerde olur ya harem ya da solo
Kızlar gruba meraklı galiba bruhhh sldkdldkd
onlar en uçuk türler
Bir de bunların masum gibi görünenleri var. Offf kanser xd
Açık açık niyetini belli etsene işte etraf abaza dolu zaten sşsfklfrk
O popülistler çekilmez, varla yok arası gibiler isteyipte gösteripte vermeyenler 🤣
"Annem göster ama elleme dedi."
Puhahahah diyerek gülesim geliyor böyle tiplere aşdksldmkdkd
Erkek için değil kendim için giyiniyorum deyip seksi takılmaya çalışanlarla aynı güruh 🤣
Anam olummm ama sen çok kritik noktaya değindin sşdkdlkd
"Böyle giyinerek daha özgür oluyoruz."
"Biz kendimiz böyle giyinmeyi sevdiğimiz için o tarz giyiniyoruz. Kesinlikle erkekleri etkilemek için değil."
...
...
...
Ksşsjfşsıfiwkdidfüşakfşdkdisfkeşdkdlmdkf
Kötü adam ilan edileceğiz birazdan malum site feminist dolu 😏
Kanks biliyor musun? Linç yemek umrumda bile değil çünkü iyi niyetimi bir ben bir Allah biliyor.
Başkalarının ne düşündüğü umrumda bile değil. Kendi yolumu çizicem.
Benimde umrumda değil, hiçbir zaman meriçlik yapmadım neyse o, kız düşürmek uğruna gazyağı yakmam 😎
Ben de aynı şekilde. Şimdiye kadar adım attıysam bile karakterli bir kız olduğunu düşündüğüm için yapmışımdır. Ve geçmişimde kalmış tek bir kız haricinde hiç bir kıza güvenmiyorum. En azından o kız fedakardı. Ayrılmasında çok geçerli sebepler vardı. Diğer kızlar o genç kızın tırnağı kadar bile olamadı. Ne yazık. 😒
O kişi haricinde dediğim gibi, kalanları yapmacık geliyor bana. Samimiyetini gördüğüm tek kız olabilir.
Nasib işte ,
Aynen kanka.
İnsanlar karaktere önem verişimi saçma buluyor. Hatta beni bu yüzden gay sananlar bile olmuş. Ama inan bana karaktere önem verip de gerçekten sana uygun birini bulduğunda işler çok daha tatlı yürüyor. Bunun farkında olmayan ve hala dış görünüşe, sertlik gibi saçma zevklere göre insanları yargılama algısından çıkamamış hala bir çok kişi var. Yabancı ülkelere bile git bak buna bakmıyorlar. Karaktere inanılmaz önem veriyorlar. Onlar sadece statü bakımından biraz olaya bakabiliyorlar o da haliyle kanka. Kadın da geleceğini garanti altına almak istiyor ve bu erkek benim kocam olursa ileride geçinebilir miyiz gözüyle de bakıyor. Bir nebze haklılar da. Sonuçta her iki taraf da geçinemezse aşk karın doyurmaz.
Böyle kaba olan kişiler genelde onların ilgisini çekmiyor çünkü anlıyorlar gelecekte ne yaşayacaklarını.
O bakımdan yabancı kızlara cidden saygı duyuyorum.
Tecrübeliler bireysel tecrübeliler, birisinin ağzına bakıp bin tanesi kulaktan dolma tecrübeyle gezmiyor
E yani. Yaşanmışlıklara bakıp ona göre karar vermek yerine direkt söylenene inanıyorlar. Ya önce yaşanmışlıkları gözlemle kim ne yapıyor ne ediyor, ondan sonra karar ver. Bak benim sadece 3 tane sanaldan sevgilim oldu. Ben gerçek hayatta bir kızın bile elini tutmadım kanka. Ama ben gerek burada olsun, gerek gerçek hayatta çevremi gözlemleyerek olsun, gerek İnternette ciddi araştırmalar yaparak olsun bir çok yerden zaten ben bu ilişkilerin nasıl gidişatta olduğunu gözlemledim ve sonrasında ona göre olayı anladım, ona göre de yorum yapıyorum. Benim dayanaklarım çok sağlam. Ama mesela yorumlarda çoğu kızı görüyorum, bir yorum yapıyorlar tamam mı? Bir tane bile sağlam dayanağı bile yok. Blöf ve avutma olduğu ortada. Sonra da dayanışma adı altında birlik olup bunu erkeklere karşı kullanıyorlar üstüne. Olum gülesim geliyor çok düşük IQ seviyesine sahip kişilerin yapabileceği hareketler bunlar sşdkdldmmd
Valla bak sşdksşdmdşdmmdmdd
Verdinmi gazı uçarlar nede olsa tipik olmak kolay spesifik yaşamak ağır gelir onlar
Aynen işte. Çevrelerindeki "sözde" güvenilir kızların gazıyla çalışıyor bu arkadaşlar sşdkslkdkd
Hiç bir zaman spesifik, özgün, kendilerine yönelik fikirler ortaya atarak "Tamam ben böyle hareket edeyim." demiyorlar. Sitede bile görmüyor musun? En bilinebilecek bir şeyden bile saçma slk tavsiye alan kızlarla dolu burası.
🤣🤣🤣🤣🤣 çoğunda laf var icraat yok, bırak eğlensinler
Ya bak tavsiye alırsın tamam mı? Ona da eyvallah ama bunu extreme bir durumda yaparsın ki ilişkim olduğu zamanlar ben bile öyle yapıyordum. Çok böyle aşırı kafamı karıştıran bir durumla karşı karşıya kalıyordum. Anca o zaman soruyordum. Sonra da bana gelebilecek en mantıklı olanı seçiyordum. Onun dışında kendim hallediyordum asla her şeyi zırt pırt sormam yani. Bu kızların çoğu en ufak bir şeyi bile "Ne yapmalıyım?" diye soruyorlar. Hani toplumda bile o kadar baskı altında kalmışlar ki anlatamam. Birileri bunlara ilişkide karşılıklı etkileşimin önemini, karakter uyumunun önemini, anlayışın, sevginin, saygının, güvenin önemini falan anlatmalı, hatta kafasına bas bas sokmalı. Başka türlü anlamazlar.
Tecrübe yok çünkü, en ufak bir başlangıçtada elleri ayakları birbirlerine dolanıyor
Ya tecrübe olmadan, kendilerine en iyi gelecek alternatifleri düşünüp araştırarak da yapabilirler bunu. Bak bana. Benim de tecrübem var sayılmaz olum. Ben sadece sanalda görüşe görüşe öğrendim. Kimileri sanaldan yapılan sevgilileri sevgiliden bile saymıyor flört diyorlar. Artık bu zamana kadar toplam 3 tane samimice görüştüğüm kız, flört müdür sevgili midir orasını bilemem. Ancak bildiğim bir şey varsa o da en azından mantıklı hareket etmeye çalıştığım. Hani hatasız kul olmaz tamam mı? Zaman zaman hatalar yaparız ki ben yaptığım hatalardan hiç bir zaman özür dilemekten çekinmeyen bir insanım. Ama yani karşı tarafın bunu bu kadar dikkate almayıp beni kullanmaya çalışması sinirimi bozuyor.
Ve ben bu slakların hareketini anlıyorum işin daha kötü yanı da bu. Bazen slağa yatıyorum, onlara ne olduğumu göstermek için doğru anı bekliyorum falan.
Ava gideni avlamak güzeldir tabiki bireysel tecrübe gibisi yoktur, birde kompleks düşünebilmek lazım biriyle sorun yaşadın diye siz erkekler/kızlar hepiniz aynı demek çocukluktur
Evet işte. Bak bana ben şu aralar kızlara güvenmiyorum doğru ama kime güvenebileceğimi de seçebiliyorum. İstisnalar kendini belli ediyor zaten. O yüzden relax takılmak lazım. Ben bu durumu kasmayı bıraktım artık. Bir kızı direkt friendzone a aldığım an ilgi göstermeye başlıyor bak ben bunu da çok gördüm. Ama sen ilgi göstermeye başla, kaçıyorlar saçma bir şekilde. "Ulan mal evladı zaten ilgi göstermesini istemiyor musun adamın? Dümdüz sana yürüyor işte devam etsene." diyesim geliyor bu tiplere. 😂
Ama ilgiyi kesiyorlar saçma bir şekilde. Neymiş efendim monotonmuş ilgi çekmiyormuş falan filan. Gülesim geliyor abi sldkdldldldl
Hem ilgi istiyorsun hem de alınca kaçıyorsun.
Kolay kişilik sanıyorlar kendilerine relax davrananları,
Aynen işte smdldldkdl
Bak bana bu muameleyi zamanında yapan çok oldu ama tavrımı koyup gittiğimde anladılar ne kadar zor olduğumu da iş işten geçti.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!