Şimdi çoğu kişi kendi fotoğrafını kullanamıyorum. Kendisinden bir parçasını gösteremeyen kişilerin profilleri de kendilerini yansıtmaz. Kadının da erkeğinde gerçeği bu. Şimdi şey diyecekler yiaa benim fotim kullanılıyooo ya da fotoğrafımı koyunca öyle böyle yürüyorlar. Kardeşim burası da bir soru cevap sosyal platformu. Nasıl WP'de veya başka yerde profil fotoğrafı kullanabiliyorsan burada da kullanabilirsin. Sadece kaslı erkekler değil, kendisinden bir parça fotoğrafı bulunmayan herkes bu kategoriye dahildir. Bu da genelde özgüven eksikliğinden olur. Fotoğrafı olup rahat kullananlar nasıl yapabiliyorsa diğer herkeste yapabilir. :D
Bu kadar genelleme 😄😂 Başkası gibi görünmek ya da kas pp ya da yabancı kızların havalı pp lee aşırı itici bence! Ben görünmeyi tercih etmiyorum ki bu böyleyken bile taciz arşa çıkıyor, bir de koysak neler olurr neler.. en azından başkasının fotoğrafını kullanıp oymuş gibi yapmıyorum 😊 Bu durum kadınlar için daha zor. Ben böyle gayet rahatım ✌🏻✌🏻✌🏻 Başkalarının fikirlerini pek sallamıyorum da 😄😄
Eee zaten mesajın kapalı, sorundaki görüşleri engelleyip kaldırabiliyorsun :D Böylelikle taciz boyutu da sonlanmış oluyor :D Başkasına ait fotoğrafı olan hesap zaten fake hesaptır. :D
Şimdi sadece vücutkası anlamsız yani beyin şart ama dışı gerçekten çekici olmadığı sürece beyi de hiçbir işime yaramaz açıkçası merak bile etmem ikisinin olduğu bir vücut bir beden kesinlikle çok daha güzel olacak hem böyle beyni olsun hem de birazcık yapıda olsun hem kalbime hem yanıma çok yakışır
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Vücutla bir yere kadar gider. Beyin olmadıktan sonra kendini çabuk ele verir ama
buna inanıyor musun gerçekten? gfhdfg kızlar kas gördüklerinde dibi düşüyor gerçekçi olun biraz. kimse çirkin insanı sevmiyor o yüzden bu kadar dış görünüşe değer veriliyor.
Kilolu obez insanlar vicudu olmaması haliyle beyin kası diyip durmuşlar. d lakin bilmiyorlarki vicud yaptıgımızda kan pompalaması artıyor normal bir insana nazaran beyine daha çok kan gidiyor kilolu arkadaşlara göre beyin kası dediğiniz budur vicudu yaparsınız kan pompalaması iyice uçar beyin 7 24 çalışmaya başlar ama bağzı arkadaşlarlarda olmadıgı için damar felan beyin kası diyip boş geçmişler. d gülüp geçmek lazım onlarda vicud olsalar ne dicekler kimbilr
Tabi ki de beyin kası. Ama her beyin kası iyi olan adam olur diye bir kaide yok. Bazıların beyin kasları şerefsizliklere, karaktersizliklere çalışıyor. Dikkatli seçim yapmak lazım.
Beyin kasını çalıştırması kesinlikle daha önemli.. Kendine de bakmasını isterim elbette ama düşünceleri çok daha büyük önem taşıyor.. Keyifli geceler..
Hep de fake foto olur hiç şaşmaz. Sanıyorlar ki kızlar böyle şeylere düşecek. Şahsen ben zeki erkeklerden etkileniyorum kas sonradan yapılır ama zeka öyle değil.