Biz 1 senedir konusmuyoz. Numrami da silmmemis ama arada bakar hikayelerime. Dünden beri dün 10 saat onlineydi abartmiyorum ara ara baktm girsem nezmn cevrimiciydi whatsapda. Ne yazilirki 10 saat sevgilisi olsa bile insan bikmazmi okadr saat whatsappta? Napiyo? sevgilin varsa numarami sil? Bakiyorum cevrimici olusunu izliyorum canim yaniyo sahura kadar sabahlara kadar cevrimici biz konusabilirdik ama sizce bir erkek napiyodur bu kadar saat? Arkadasla boyle uzun ne konusulur? Sevgilisi olsada insan bikmazmi? Benleyken 2 saat konusuyodu sadece
Instada bir kizi takibe almis twitterdada takibe almis ve whatsapta hep cevrimici tesaduf olamaz dimi o kiz dimi
Instada bir kizi takibe almis twitterdada takibe almis ve whatsapta hep cevrimici tesaduf olamaz dimi o kiz dimi
Güncellemeler
+1 yıl
Acil diyom acil lan
Güncellemeler
+1 yıl
ACILLL
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer