Bir erkek sürekli çevrimiçiyse bir kızla mı konuşuyordur? Acil?

Biz 1 senedir konusmuyoz. Numrami da silmmemis ama arada bakar hikayelerime. Dünden beri dün 10 saat onlineydi abartmiyorum ara ara baktm girsem nezmn cevrimiciydi whatsapda. Ne yazilirki 10 saat sevgilisi olsa bile insan bikmazmi okadr saat whatsappta? Napiyo? sevgilin varsa numarami sil? Bakiyorum cevrimici olusunu izliyorum canim yaniyo sahura kadar sabahlara kadar cevrimici biz konusabilirdik ama sizce bir erkek napiyodur bu kadar saat? Arkadasla boyle uzun ne konusulur? Sevgilisi olsada insan bikmazmi? Benleyken 2 saat konusuyodu sadece
Instada bir kizi takibe almis twitterdada takibe almis ve whatsapta hep cevrimici tesaduf olamaz dimi o kiz dimi
Güncellemeler
+1 yıl
Acil diyom acil lan
Güncellemeler
+1 yıl
ACILLL
Bir erkek sürekli çevrimiçiyse bir kızla mı konuşuyordur? Acil?
Cevapla