Telefona bakınca arayacak bir kişiyi bile bulamayıp üzülmek nasıl bı his?

Telefondan birini aramak öylece konuşmak istedim ama bakınca arayacak birini bile bulamayıp üzüldüm. Bu kadar yalnız hissetmek istemezdim. Neden böyle oluyor hep
Güncellemeler
+1 yıl
Beni ara diye yazan karşı cins sövecem ama artık. Bu soruya düzgün cevap vermicekseniz gelmeyin. Tanımadığım etmediğim birini neden arayayim ben ya
Telefona bakınca arayacak bir kişiyi bile bulamayıp üzülmek nasıl bı his?
Cevapla