Sonsuza kadar onunla olacağımı düşünüyor çok kötü bi yola girdim dönemiyorum yardım?

Uzaktan başka şehirdeydim 2 yıl biriyle görüştüm ayrılmalar kopmalar oldu sonra bana ev açmayı teklif etti aynı şehirde olursak ayrılıklar kopmalar olmaz diye böyle yapalım dedi tabi çok inanmamakla birlikte buraya geldim kabul ettim bi ev satın aldı dizayn ettirdik derken burada bi işim yok Antalya’dan geldiğim için turizm de çalışıyordum burada çalışmıyorum maddi açıdan da hiçbişeyimi eksik etmiyor tabi bi süre alışma süresi sonra işyeri açarız sana filan dedi ama hayatımın merkezi o oldu arkadaşlarımla görüşmem yasak zaten numaramı da değişti tüm gün onu beklemekle onunla zaman geçirmekle herşeyimi onunla yapıyorum bi arkadaşım bile yok zaten aşırı kıskanç yeri geliyor ailemi kıskanıyor giyimim bile değişti kapatma gibi oldum aynı ama hayatım nereye kadar böyle geçecek bilmiyorum bu kadar masrafın üzerine ondan nasıl ayrılacağım bana kötü şeyler yapar diye korkuyorum iş nasıl bu noktalara geldi inanın bilmiyorum her şey çok ciddileşti ve ben bu durumdan çok mutsuzum ne yapacağım normalce konuşup ayrılanacak biri de degil kaldı ki bu kadar masrafın üzerine deliye döner allahım bana yardım et 😞 siz olsanız ne yapardınız zor bela ailemin yanına tatile gitmeye ikna ettim salı günü gönderecek orada bile abin harici tek başına dışarı çıkmicaksın arayıp kontrol edeceğim sürekli diyor bide benim bazı sırlarımı biliyor ayrılmaya da korkuyorum ailemin numarası filan her şey ev adresi de var kendisinde lütfen bi tavsiyede bulunur musunuz
Sonsuza kadar onunla olacağımı düşünüyor çok kötü bi yola girdim dönemiyorum yardım?
Cevapla