Yaklaşık 6 aylık güzel giden bir ilişkim var bana karşı sadık, efendi, mutlu olmam için herşeyi yapan birisi, sırf bana evlilik teklifi etmek için telefonunu satmamı dersin, ya da rahat edeyim diye işe girip ihtiyaçlarımı karşıladı bir çok şey yaptı, tabi karşılıklıydı bende çok şey yaptım, ama aşırı kıskanç ve aşırı sinirli birisi olduğu için bir kaç kez kavga ettik, ilişkinin başında kavga benden ötürü çıktı sonunda Yüzümü sıkarak yatağa attı, sonra çok özür diledi, aradan zaman geçti her şey iyiydi doğum günü için sürpriz yapacaktım kavga çıktı tekrar herkesin içinde bağırdı elimde olan pastaya tekme attı, hıçkıra hıçkıra ağlarken çekiştirdi sonra yine özür diledi büyük yemin etti ağladı dizlerime kapandı olmayacak dedi, affettim. Ama korkuyorum yine aynısı olur diye aklımla kalbim arasında kaldım, ne kalmak istiyorum nede onsuz oluyor,
Çok fedakarlık yaptı, sevdiğini biliyorum ama seven de böyle yapmaz diyorum.. Lütfen yardımcı olun ne yapabilirim
Çok fedakarlık yaptı, sevdiğini biliyorum ama seven de böyle yapmaz diyorum.. Lütfen yardımcı olun ne yapabilirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer