Kalbim çok kırıldı?(lütfen yazdığım yazıyı dikkatli okuyacak kişiler yardımcı olsun?

Yaklaşık 6 aylık güzel giden bir ilişkim var bana karşı sadık, efendi, mutlu olmam için herşeyi yapan birisi, sırf bana evlilik teklifi etmek için telefonunu satmamı dersin, ya da rahat edeyim diye işe girip ihtiyaçlarımı karşıladı bir çok şey yaptı, tabi karşılıklıydı bende çok şey yaptım, ama aşırı kıskanç ve aşırı sinirli birisi olduğu için bir kaç kez kavga ettik, ilişkinin başında kavga benden ötürü çıktı sonunda Yüzümü sıkarak yatağa attı, sonra çok özür diledi, aradan zaman geçti her şey iyiydi doğum günü için sürpriz yapacaktım kavga çıktı tekrar herkesin içinde bağırdı elimde olan pastaya tekme attı, hıçkıra hıçkıra ağlarken çekiştirdi sonra yine özür diledi büyük yemin etti ağladı dizlerime kapandı olmayacak dedi, affettim. Ama korkuyorum yine aynısı olur diye aklımla kalbim arasında kaldım, ne kalmak istiyorum nede onsuz oluyor,
Çok fedakarlık yaptı, sevdiğini biliyorum ama seven de böyle yapmaz diyorum.. Lütfen yardımcı olun ne yapabilirim
Kalbim çok kırıldı?(lütfen yazdığım yazıyı dikkatli okuyacak kişiler yardımcı olsun?
Cevapla