Sevgilim şarjım bitiyor diyerek beni kandırıyor. Ayrılmayı düşünüyorum?

Sevgilim ne zaman arkadaşlarıyla bir arada bulunsam şarjım 1 diye yalan söylüyor bunu dedikten 1 saat sonra hala 1 kapanmadı diyr mesaj atıyor. Bugün de aynı şeyi yaptı. Ne güzelmiş ya dedim. 7 saat boyunca çevrimiçi oldu aralarda. Ama hiç yazmadı. Arkadaşlarından ayrılınca yazmış beyefendi. Bana değer vermediğini hissediyorum, yalan söylüyor. Ayrılmayı düşünüyorum. Böyle bir durumda siz ne yapardınız?
Sevgilim şarjım bitiyor diyerek beni kandırıyor. Ayrılmayı düşünüyorum?
Cevapla