Aşk İlişkileri Hangisini daha çok seviyorsunuz, karanlıkta öpüşmek mi yağmurda öpüşmek mi? _eeMRee_ Takip Et Yoda Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor En çok nerde öpüşmeyi seviyorsunuz, karanlıkta mı, yoksa yağmurun altında mı? Hangisini daha çok seviyorsunuz, karanlıkta öpüşmek mi yağmurda öpüşmek mi? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Junİchi Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl hiç yağmurda öpüşmedim ama duş altında öpüşmüştüm bunu yağmur gibi düşünürsem diyeceğim ama karanlıkta öpüşmeyi neden seveyim ya :d öptüğüm kişiyi görmek isterim, yağmuru da seçmeyecektim ama mecbur kaldım sdksdfkfsdf 1 0 Yorumla
u Hayatİstanbul77 Takip Et FenomenMaster Yaş: 49 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı. Ikiside değil, gözlerinin içine bakarak öpmeyi seviyorum. Işıklar olmali🎉🎊🐲 2 1 Yorumla u Hayatİstanbul77 +1 yıl Teşekkür ederim eigler için...
KartalKuzeyli Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl yağmur altında karanlıkta önümü görmeden ne anlamı kaldı hem yağmur hem daha romantik hem ıslak olması erotik geliyo 0 0 Yorumla
En İyi Cevaplar