Sevgilimi arayıp konuşmak istiyorum çünkü onunla konuşmak kendimi iyi hissettiriyor. Ama öbür yandan yorgundu erkenden uyudu. Fakat sahurda da ben uyanmayacagim. Offf ne gibi bir bahane bulsam da arasam? Bana sağlam bir bahane bulana dua edeceğim nolur yaaa...
Güncellemeler
+1 yıl
Kucuk şirin pembe yalan da olur dhdhhddhdh
Güncellemeler
+1 yıl
Kıyamadım...
Canım sıkılıyor. Sevgilimle konuşmak için nasıl bir bahane bulayım?
Ara böyle yeni uyanmışsın gibi üre korkmuşsun gibi peki kabus gördüm çok korktum kalbim çok hızlı atıyor sesini duymaya ihtiyacım var da sakinleşemiyorum falan o tarz şeyler söylersen zaten mevzuyu anlar o da ona göre konuşur
Ay olmuyor ya en iyisi sahurda kalkmak, bana yazar nasılsa o zaman. Ben de o zaman iyiyim boş ver derim. O boş ver kelimesinden alıp götürürüm olayı, napayim artık beklicez
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Seni cok iyi anliyorum su an bende öyleyim😂 ama uykusu varsa boş ver kiyma bende kiymiyorum🥲
Bizi bir yaşayan anlar...🥲 neyse sahura kalktığında bir şeyler yaparım ben de 😂
Moralim çok bozuk de. Seviyorsa dinleyecektir zaten
Ya öyle uyanmasın işte. Başka pembe yalan?
Hamileyim galiba ben.
de. :)
Yok artık ilişkimiz olmadı o tür tövbe tövbe
Rüyamda seni gördüm. Sesini duymak istedim de ozaman
Özledim kalk vefasız konuşalım de. Ama yorulmuş kız. Kıyma uyusun
Yaaa bir yandan kıyamıyorum uyusun ama bir yandan da özledim ya
Bırak uyusun. Sende yarın konuşma hayalleri kurarsın güzelce uyursun
Hayır ya ben şu an onun sesini duymak istiyorum...
Hani kıyamazdın?
Off ama ya... gün içinde de ben sesini duyamıyorum zaten isimden dolayı off
Tamam bu akşam konuşma yarın akşam konuş.
Offffffff
Özlüyorum onu aglicam
Git ara o zaman. Sana ihtiyacım var de
O zaman uyanır ama öyle uyandırmak istemiyorum. Pembe bir yalan yok mu aklında?
Kızım manyak mısın sen çocuk uyansın istiyorsun. Ama öyle değil böyle değil. Ne yapalım adamın rüyasına mı girelim? Ara konuş Allah Allah
Beni anlamıyorsunuz 😂
Ama şunu diyim dünya dönüyorsa eğer bir yerde senin gibi sevgisi için uğraşanlar içindir helal olsun kız. Yalan söyleme dürüstçe sor
Seviyorum zalımın oğlunu...
Allah sonunuzu hayır etsin
Kabus gördüm de korkmuş gibi davran seni sakinleştirmeye de çalışır hem
Hımmm olabilir buuu
Burdaki malların yazdığı şeylere bak bir de patlıyorum gülmekten
Tek adam gibi yanıt veren sendin ya
Eig senin reis, dualarım dualarım da. Başka taktik var mı? Veya bunu nasil ve ne şekilde yapayım.
Amaçları farklı sevgilin var gel konusak diyorlar ayıp bence doğru düzgün cevap veririm ben herkese
Ara böyle yeni uyanmışsın gibi üre korkmuşsun gibi peki kabus gördüm çok korktum kalbim çok hızlı atıyor sesini duymaya ihtiyacım var da sakinleşemiyorum falan o tarz şeyler söylersen zaten mevzuyu anlar o da ona göre konuşur
Ay hiç ağlamadım ya of dur ağlamayı deneyim
Gece gece yaptığıma bak yarabbim ya
Dene bakalım WPSWLOSKWPWO
Ay olmuyor ya en iyisi sahurda kalkmak, bana yazar nasılsa o zaman. Ben de o zaman iyiyim boş ver derim. O boş ver kelimesinden alıp götürürüm olayı, napayim artık beklicez
Kafana göre sen bilirsin
Geçmişi silemiyor muyuz diye gir
uyanır
Ne alakaa
aldığı ültimatom ile nevri döner
her şeyi unutur
Tamam konuşalım...😆😆
Kak lan uykum yok sende uyuma de
Ama uyuyacağım dedi...
Öyle bir bahane olmalı ki o beni aramalı uykusu dağılmali
He tamam naptım de bu saate ya da ölüyom hastaneye gidiyom de ne dicen adam uyusun bılktırma herifi 😅
Arama uyuyordur adam kaldırma
Of of of
Sen krize girmişsin
Doğruluk cesaret oynuyalim mi de
Ay yok uyanmaz ona
Sen işi bilmiyorrsun 🤣🤣🤣
Ne alaka
Neyse boş ver
Buradakilerle konus
Ne alaka sevgilimden başkası haram bana
tamam
Beraber konuşalım
Bir yürü git
Canın sıkılıyor diye dedim yuh be