Hayır, böyle biri olmadı. Şimdiye kadar uzaktan yakından farketmeksizin tanıdığımız iyi kötü herkesin hayatımıza bir dokunuşu vardır. Kimisi bize güvenmemeyi belki bazen gamsız olmayı öğretirken kimisi bize sevginin en güzelini öğretir. Acılar da mutluluklar kadar önemlidir insan hayatında. Bu sebeple de şimdiye kadar hayatıma girmiş olan herkesin bende bir anlamı vardır, öğrettiği bir şey vardır.
Evet nisanlimdan onceki eski sevgilim onla sigara içtik alkol aldik öpüştük ondanda nisanlimin haberi oldu ve nisanlimdan ayrildim ikisixe zaman kaybi oldu