Arkadaşlar ailenizden çok soğuduğunuz zaman oluyor mu?

  • Merhaba Arkadaşlar.34 yaşında bir bayanım. Şu an evdeyim. Benden küçük kız kardeşim var 26 yaşında kendini beğenmiş şımarığın teki. Bugün iftar hazırlığı yaparken sofraya oturdu çene çalmaya başladı. Bende patatesli köfte yapıyım dedim. Sarımsağı içine doğradım. Kız kardeşimle Annem rendelenmeyecek mi o dedi. Ben yetişmiyor diye doğradım dedim. Annem ben dedim sana dedi. Kız kardeşim telefona bakıyor rendelenecek ti o diyor. Arkadaşlar sinir oldum. Kız kardeşim bana sen deri kemiksin senin kemiklerin batıyor diyor bana. Anneme sarılınır diyor. Arkadaşlar bir anda çok kötü hissettim. Gittim içeri oturdum. Annem gelmiş birdaha karışmıyacağım bişey yapmayacağım dedi. Bende karışmazsan karışma dedim. Biriniz geliyor çene çalıyor, biriniz gelmiş beni aşağılıyor dedim. Annen şaka diyor. İkiniz bir oldunuz dedim böyle şaka mı olur dedim. Gerçekten kendi ailemden çok soğudum arkadaşlar. Bir de Ramazan ayında herkes birbirini iyi anlayacakken daha da kötü oluyor. Teravih namazını kendim evde kılıyorum. Annem ben namazdayken kavga etmeye başladı. Ben yemek yaparken kimse yardım etmiyor diyor. Oysa ki Anneme en fazla yardımcı olan benim arkadaşlar. Demek ki iyilikten maraz doğuyor arkadaşlar gerçekten çok fazla sıkıldım arkadaşlar.
Arkadaşlar ailenizden çok soğuduğunuz zaman oluyor mu?
Cevapla