Sevgilim yalnız kalmak istiyorum hayatımda kimseyi istemiyorum dedi ve ayrıldı ama Instagram'da kız ekliyor?

Güzel bir ilişkimiz vardı fakat son zamanlarda önemli bir sınava hazırlanıyordu bana gerektiği gibi davranmiyordu. Bu süreçte çok stresler yaşadık ve aramız soğuktu tartışmalarimiz oldu. Pek konuşmuyorduk. Mülakattan geldikten sonra bana bitirmek istediğini söyledi. Neden olarak ise yalnız kalmak istediğini hayatına kimseyi istemediğini söyledi psikolojim iyi değil dedi. Fakat bir iki içinde çok fazla kız eklemeye ve onlara beğeni atmaya başladı.1 yıllık ilişkisini hiçe sayan yalnız kalmak isteyen çocuk arayışa mi girdi yani bu ne demek oluyor? wpta onu göremiyorum fakat Instagram ve facede ekliyiz sizce ne yapmalıyım geri döner mi pişman olur mu? Onu instagramdan silmeli miyim?
Sevgilim yalnız kalmak istiyorum hayatımda kimseyi istemiyorum dedi ve ayrıldı ama Instagram'da kız ekliyor?
Cevapla