Beyler sosyal medyada tanıştığınız bayanlara eşinizi, sevgilinizi, nişanlınızı hep kötülüyorsunuz bunun nedeni ne?

ben bunu burada da çok gördüm eşim de de çok gördüm geneliniz demek yanlış olur çoğu sosyal medya da tanıştığı bayan şahıslara eşlerini kötülüyor ben eşini bana kötü anlatan kimseye müsade etmiyorum arkadaşlığımı sohbetimi bitiriyorum ama gerçekten bunun sebebi ne cevap verir misiniz? 🤨
Beyler sosyal medyada tanıştığınız bayanlara eşinizi, sevgilinizi, nişanlınızı hep kötülüyorsunuz bunun nedeni ne?
Cevapla