Sizce sevgilim benden sonra koşa koşa buna gider mi? kıza karşı bişey hissediyor mudur?

Sevgilim ile toksik bir ilişkimiz var. Ayrıldınız zaman bir kızla tanışmış kızı beğenmiş baya benden de ayrılınca kız ile sevgili olmuşlar. Neyse ayrıldı bununla ama kız çok düzgünmüş onu üzmek istemiyormuş ama baya Zeki ve güzel buluyor kızı. Benimle gitti yere götürmüş garson şaka ile karışık yenge güzelleşmiş demiş Benle barışmadan 2 gece önceye kadar kızla konuşuyormuş. Kızın sildi numarasını falan bana yazma yazdı. Kızda sildi bunu heryerden işe yeni başlamıştı çıkmış işte memleketine gitmiş. Yakın arkadaşından sinirlerim bozuk herkesten midem bulanıyor bir süre uzaklaşcam demiş
Sizce sevgilim benden sonra koşa koşa buna gider mi? kıza karşı bişey hissediyor mudur?
Cevapla