Bi arkadaşım karısını aldatıyo , aşağılıyo ama hala yanında duruyo?

Ben bu kadınları anlamıyorum neden böylesiniz? Adam seni aldatıyo bunu biliyorsun üstüne gidip 2 tane çocuk yapıyorsun. Sabah çıkıyo akşam 8 de geliyo eve , 1 saat durup tekrar çıkıyo gece geliyo ne çocukların yüzüne bakıyo ne karısının. Niye hala duruyo canım mı? Hadi onu geçtim niye çocuk yapıp onların hayatını mahvediyorsunuz? Bu kadar mı takıntılısınız?
Bi arkadaşım karısını aldatıyo , aşağılıyo ama hala yanında duruyo?
Cevapla