• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Fakir erkeklerin sevgili istemesi biraz ayıp değil mi?

lsdtrip
lsdtrip Takip Et
Xper 5 Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
24
Yapay Zekaya Sor
Üzgünüm beyler parasız erkeği sadece annesi sever
Fakir erkeklerin sevgili istemesi biraz ayıp değil mi?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • melzisback_
    melzisback_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır, niye sevgilileri olmasın ki onlar insan değiller mi😂 çalışır para kazanır yani. Siz kızlar sadece sevgiliniz ile parasını yemek için mi sevgili oluyorsunuz? Üzgünüm bundan daha önemli şeyler var.

    4
    2 Yorumla
    • XAtilla
      XAtilla
      +1 yıl

      👏👏👏💖bu içten samimi yazınız için, gercektn tebrik ediyorum sizi🌹🌼bu zamamda çoğu bayan maddi çıkarlr üzerine ilişki ya da evlilik kuruyrlr, sonrası hüsran

      Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Evlilik görüyorum

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • niceness
    niceness Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Herkes sevmeyi, sevilmeyi hak eder.
    Bunun ayıplanası tarafı yok. Kimsenin maddi durumu çok çok iyi değildir. Bir erkeğin cebindeki parayla ilgilendiğimiz kadar, kendi cebimizdeki parayla da ilgilensek hiç fena olmaz. İki taraf da maddi anlamda üstüne düşeni yapmalı. Yetebildiğin yere kadar yetersin. Daha fazlası elinden gelmiyorsa da "elimizden bu kadarı geliyor" dersin.

    3
    0 Yorumla
  • Thatgirl58
    Thatgirl58 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    +1 yıl

    Çalışıp bilerek kazanmayanlara bir şey demiyorum. Ama çalışacak durumu olmayanların ne günahı var onlar kendileri mi seçiyor sanki fakirliği? Ya da sanayide saatlerce çalışan ama asgari ücret alanlar? Onların sevgilisi varsa sanane. Sen onları sevgili olarak istemiyorsan gördüğün üzere onlar da seni hiç istemiyor

    3
    0 Yorumla
  • kodi34
    kodi34 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Sevgili istemenin bir ayıbı olmaz fakir veya zengin olmak sevgide engel değil cebinde para olmayıp gönlü zengin olan daha zengin olamaz mı maddiyat bir yere kadar

    3
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

32

Cevap

83

Cevap

  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.

    Ayıp değilde kendi segmentinde birisini istemeli

    4
    0 Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Bir adam çalışıyorsa, ne kadar kazanırsa kazansın sevmeye hakkı var. Tembelse ve yan gelip yatıyorsa bir zahmet sevmesin

    7
    0 Yorumla
  • Kʀîᴛʜ
    Kʀîᴛʜ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 104 , eic 100%
    +1 yıl

    Haklısın ayıp. Fakat parası olmadığı için değil, paranın köpeği olmuş beyin yoksunu insanlara teklif ettiği için ayıp.

    Para dünya için gerekli. Zengin olmasına gerek yok. Geçinebilecek kadar parası olsa yeterlidir.
    Sonuçta insan geberdiğinde paraya ihtiyacı olmayacak. Ama sen kefenine bir cep diktir. Kim bilir belki paralarını harcayacak yer bulursun. Ha?

    3
    1 Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Çok uzun yazmışsın okumam bunu 💆🏻‍♀️

  • Saddov
    Saddov Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.

    Bir erkek çalışıp hayatını idame ettirebiliyorsa sevgili yapabilir. Tabi kendi segmentinde birisi olması daha iyi olur. Öteki türlü uyum yakalayamaz, bazı durumlarda ise ezginlik yaşayabilir.

    5
    0 Yorumla
  • cnkblt
    cnkblt Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Paraya gelen kızlarda bi baltaya sap olamamış, kendi ailesi fakir dolayısıyla kendiside fakir ama zengin gibi takılmak isteyen. zengin erkek zengin erkek diye zikir çekerler. kızlarda okuyabilir, ticaret yapabilir, güzel para kazanabilir. eeeee niye bu zavallılık? türkiyede kızların çoğu böyle olduğu için arabamla instagrama bir tane fotoğraf atmadım kokusunu çeker gelirler yapışırlar diye.

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    mal, mülk, para, pul. bunlar geçici dünya mallarıdır. güvenme malına 1 kıvılcım yeter derler. Allah insana verirde, alırda. zengin biri ile evlenirsin iflas eder milyonlarca borç vardır. adam fakirdir, dede'den arsa, tarla kalır iyi para eder zengin olur.

    4
    2 Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Bunlar geçici dünya malları da biz ebedi miyiz sanki dünyada amjk yaşa geç işte ne tantana yapıyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      tantana etmiyorum işin aslını anlatıyorum. senin anlaman zor gerçi.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yanlış bir düşünce. Fakir diye sevemez mi? İnsanları insan oldukları için sevin zengin fakir diye değil. Elin zengini bir gün seni ortada bırakırsa sana mendil gibi davranıp bir gün paçavra gibi atarsa o zaman da üzgünüm dersin.

    6
    3 Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Elin zenginini niye zan altında bırakıyosun şimdi adam oturmuş evinde portakal suyunu yudumluyo senin dediğin lafa bak yazık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sana ve senin gibi düşünenlere yazık.

      Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Valla ya ne biçim insanlar gerçekten

      Yorumla
  • AyIşığındaYalnızlık
    AyIşığındaYalnızlık Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 88%
    +1 yıl

    Doğru seni yürekten tebrik ediyorum fakire aşk hakmıdır diyen sönmez reis gibi kutluyorum.

    5
    0 Yorumla
  • MuscleKing_T
    MuscleKing_T Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Ayıp değil. Fakir erkek fakir dişi sevgili olabilirler.

    5
    0 Yorumla
  • Anteros35
    Anteros35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 94%
    +1 yıl

    bu ne kadar saçma bir düşünce
    duyguları parasına göre yönetemez ki kimse eğer zaten bir kadın erkeği bu yüzden seviyorsa bu bir dilenciliktir kalp bağının getirdiği birliktelik değildir

    3
    0 Yorumla
  • mutevaziadam34
    mutevaziadam34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Namussuz kızların sevgili istemesi ayıp değil mi , üzgünüm kızlar arsız kızı sadece namussuz erkekler ister

    4
    2 Yorumla
    • Thatgirl58
      Thatgirl58
      +1 yıl

      Bu çok iyiydi yalnız 😎

      Yorumla
    • mutevaziadam34
      mutevaziadam34
      +1 yıl

      Linç geliyor namus ve ahlak bekçiliği yapan diye başlayan sen öyle misin ki diyecek olan beklemedeyim...

      Yorumla
  • Gone_Man
    Gone_Man Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Kaldı mı böyle dürüst kızlar ya?
    Aferin böyle ne olduğunuzu belli edin de kimse boş yere zaman harcamasın sizinle.
    Gitmiş başka soruda kıza libidosu yüksek olan sevgilini bana pasla demiş.

    0
    0 Yorumla
  • aforizmalı
    aforizmalı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Açık konuştuğun için çok teşekkür ediyorum. Bunun doğru olduğunu yaklaşık 4 sene önce öğrendim. Ama flört yaşadıklarım ısrarla yalan söylediler! Paran olmazsada olur. her şey para değil tarzında tipik yalanlara başvurdular. şu an 30 bin TL ye yakın param var, motosikletim var. Hayatın gerçekleri beni güçlendirdi

    3
    0 Yorumla
  • ikizterazi
    ikizterazi Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Parasız olması ayıp değildir.
    Çalışmaması ayıptır.
    Bu yüzden parası bitmiş ve dar zamanlarında ise anlayış gösterir ve destek veririm.
    Ama keyfine çalışmıyor evde yatıyorsa bende giderim.

    2
    0 Yorumla
  • mutsuzben47
    mutsuzben47 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Sırf parası var diye sevecek ise zaten sadece annesi sevsin. Param olacak ve bir de elin kadınına yerireceğim! Saçmalığa bak. O elin kadını sıkıysa kendi parasını kendi kazansın.

    3
    0 Yorumla
  • TevfkAydn
    TevfkAydn Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Hayat her şey para değil. Burada önemli olan kişisel çaba. İnsanlar ekmeğini taştan çıkarıyor. Böylelerinin herkesten çok sevmeye hakkı olduğunu düşünüyorum.

    3
    0 Yorumla
  • Richardgör
    Richardgör Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    asıl fakır erkekler ister, adamın ilgilenecek hiçbi lüksü yok naapsın adam da kendine bi uğraş istiyor:))))))
    ne demiş şair
    diyarbakırdan aldım bakır
    yar fakır ben fakır:))))))))))))))

    3
    0 Yorumla
  • Bigdadyy
    Bigdadyy Takip Et
    Bilge Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 804 cevap paylaştı.

    Parasız îken annesi sever evet parayı bulduğunda sizi aldığındada kendinizi anesi ile kıyaslayıp yarışıyorsunuz ne kadar komik değilmi🤣🤣🤣

    0
    1 Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Değil

      Yorumla
  • Taciiiii s
    Taciiiii Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 86%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Görmemiş biriyse sevgili olmaktansa tek olurum daha iyi

    4
    14 Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Sen tek kalmazsın taci 🥺

      Yorumla
    • Taciiiii s
      Taciiiii
      +1 yıl

      Ondan mı tekim 🥺

      Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Değilsin ben varım 😇

      Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Çay var, kahve var, tek kişilik oturma grubu var…

      Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Bizim evde de amma eşya varmış ha

      Yorumla
    • Taciiiii s
      Taciiiii
      +1 yıl

      Senin jesse'n var 😌

      Yorumla
    • Taciiiii s
      Taciiiii
      +1 yıl

      Yemek de var mı

      Yorumla
    • Taciiiii s
      Taciiiii
      +1 yıl

      Acıktım da ben

      Yorumla
    • Taciiiii s
      Taciiiii
      +1 yıl

      Letgo'dan satalım fazlalıkları

      Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Kuru fasulye pilav var sen seviyosun diye yaptım 🥹

      Yorumla
    • Taciiiii s
      Taciiiii
      +1 yıl

      Ama ben kuru pilav sevmem ki beni başka erkekle karıştırıyorsun :\

      Yorumla
    • Taciiiii s
      Taciiiii
      +1 yıl

      Neyse yiyim bari yemek yemektir

      Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Hayır seviyosun araştırmanı öneririm

      Yorumla
    • Taciiiii s
      Taciiiii
      +1 yıl

      Araştırayım ama sevmiyorsam o zaman sorarım

      Yorumla
  • _BELLADONNA_
    _BELLADONNA_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Ne saçmalıyorsun. Parası yok diye sevgili olmam düşünmem ben. Zamanla olur o da zaten. Ze netin erkekler peşinden koşuyor sanki

    4
    0 Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    tıpkı kendisi fakir beyni fakir baba evinde görmemiş bir kadının karşısında ki adamın zengin olmasını beklemesi gibi

    3
    0 Yorumla
  • -neo-
    -neo- Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl

    evet aynen katılıyorum. fakat bu durumun çok istisnalarına da şahit oldum. bildiğin murat boz tipli adamlar var ama para yok

    3
    2 Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Çünkü murat boz tipsiz:D

      Yorumla
    • Thatgirl58
      Thatgirl58
      +1 yıl

      Murat bozum yakışıklı bir kere

      Yorumla
  • dreamliner61
    dreamliner61 Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.

    evet ya çok haklısın !
    onların sevgili istemesi,
    yaşaması falan çok ayıp aslında !
    sen ayıp kelimesinin ne anlama geldiğini bir sözlükten ya da tdk'nın sitesinden bir araştır bence.
    zira anlamını ve konuyu yanlış biliyorsun da...

    1
    0 Yorumla
  • Master81
    Master81 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 87%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    Doğru.

    Parası olan erkekler de culsuz Kezbanları parayla çekip, kullanıp atıyorlar. Kadınların da aynısını yapması çok doğal

    3
    0 Yorumla
  • Hadiyani
    Hadiyani Takip Et
    Guru Yaş: 63 , eic 97%
    +1 yıl

    Hayır, iyi bir meslek ve çalışma azmi olan herkes bu yola girer evini geciktirir aşkının peşinden koşar

    2
    0 Yorumla
  • nuronlinecom
    nuronlinecom Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Küçük beyinli seni 😄 düşünceye bak sen.

    Bunu dediğine pişman olacaksın bi' gün yaz bunu o küçük bayat beynine emi. 🤗

    1
    0 Yorumla
  • Pnrakgl
    Pnrakgl Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 94%
    +1 yıl

    neden ayip olsun ki bu düşünce bağnazlık bence peki sen zengin biriyle sevgili oldun belli mi batmayacagi sonra ayrilip tekrar zengin mi bulcan

    1
    0 Yorumla
  • Odin1985
    Odin1985 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 90%
    +1 yıl

    Annem bile bazen burun kıvırıyor elim boş gelince eve.

    0
    1 Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Hahahah 😁

      Yorumla
  • Lacidert
    Lacidert Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 89%
    +1 yıl

    Haklısın. Parasız birisiyim kizlar her şeyi paraya bağladı artık. Kendilerini mal gibi görüyorlar demek ki paraya dayalı hayat yaşıyorlar 😏

    2
    0 Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Önemli olan beraber yürüyebilip birşeyleri birlikte başarmak. Parası bitince mutluluk biter parası artınca senden çok daha iyisini arar bunu unutma.

    0
    0 Yorumla
  • trttddyy
    trttddyy Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Erkek kadın fark etmez. Maddi durumu ilişkiye elverişli olmayan ilişkilerden uzak dursun bi zahmet

    3
    28 Yorumla
    • sPsychopath
      sPsychopath
      +1 yıl

      bence senin gibiler daha da uzak durmalı

      Yorumla
    • trttddyy
      trttddyy
      +1 yıl

      Benim gibilerde hicbir sorun yok. Sanırım ülkede enflasyon zam oranlarından haberin yok. Evliliklerde ilişkilerde en temel sorun maddi yetersizlik. Ve bunun yüzünden çıkan kavgalar. Önce insan kendi ayakları üzerinde duracak kendine yetecek. Sonra hayatına yine kendine yetebilen birini alacak. Hayal aleminde yaşamıyoruz

      Yorumla
    • sPsychopath
      sPsychopath
      +1 yıl

      ve başkasının parasıyla ilişki kurulmaz her ilişki de evliliğe gitmez

      Yorumla
    • trttddyy
      trttddyy
      +1 yıl

      @sPsychopath ben farkındaysan başkasının parasından bahsetmedim. Önce kendi ayakların üzerinde duracak kendine yeteceksin dedim. Sen yan gelip yat zengin bul demedim. Önce kendi kendine yetebileceksin. Sonra yine kendin gibi kendi kendine yeten birini seçeceksin. Her ilişki evliliğe gitmez ama her ilişkinin bir sorumluluğu ve maddi yükü var

      Yorumla
    • sPsychopath
      sPsychopath
      +1 yıl

      bu sana insanları parasına göre ayırma hakını vermez aşkta paraya bakmaz

      Yorumla
    • trttddyy
      trttddyy
      +1 yıl

      @sPsychopath ben insanları parasına göre ayırmıyorum. Ben ne isem kendime denk olanı istemek hakkım. Kaldi ki kendine yetecek durumda olmayan birinin hayatina bir baskasinin sorumlulugunu almasi mantiksiz. Hic mi disari cikip yemek yemeyecek oturup bi cafede takilmayacak konsere sinemaya gitmeyeceksin? Alman usulu odeme yapilacak desek, daha kendine yetemeyen biri kendi ucretini nasil karsilasin? Bu yuzden gecin bu ayaklari. Kaldi ki aşk ilk gördüm vuruldum değil. Zamanla tanıdıkça gelişir. Dolayısıyla kime aşık olup olmayacağını kendin seçersin. Aşık olma organı beyindir çünkü.

      Yorumla
    • sPsychopath
      sPsychopath
      +1 yıl

      ilk önce hoşlanırsın sonra aşık olursun yani sen seçemezsin eğer öyle olsaydı sevmeden evlenen herkes sonradan aşık olurdu

      Yorumla
    • trttddyy
      trttddyy
      +1 yıl

      @sPsychopath sen seçersin. hoşlandığın kişiyle bitirme ya da devam etme kararı tamamen sana ait dolayısıyla aşık olacağın kişiyi de sen seçmiş olursun

      Yorumla
    • sPsychopath
      sPsychopath
      +1 yıl

      sen değil hormonların seçer

      Yorumla
    • sPsychopath
      sPsychopath
      +1 yıl

      hadi rastgele birine aşık ol

      Yorumla
    • trttddyy
      trttddyy
      +1 yıl

      @sPsychopath ben rastgelelikten bahsetmedim. Hoşlandığın kişiyle baktin maddi durumu yetersiz karakteri bozuk vs. Bitirirsen aşık olmamış olursun. Devam edersen aşk gelişir ya da gelişmez. Dolayısıyla kişinin kendi tercihi de hakim. Kaldi ki sen birini sevmek istersen sevilecek bi yönünü bulup yine seversin onu

      Yorumla
    • sPsychopath
      sPsychopath
      +1 yıl

      sonuç olarak seçemiyorsun

      Yorumla
    • trttddyy
      trttddyy
      +1 yıl

      @sPsychopath yo seçersin. Ben mantığıma uymayan insanları çok hoslansam bile iletişimi kestigim ya da direkt basta reddettigim için dolayısıyla aşık olacağım insanı ben seçmiş oluyorum

      Yorumla
    • sPsychopath
      sPsychopath
      +1 yıl

      sen öyle san

      Yorumla
    • trttddyy
      trttddyy
      +1 yıl

      @sPsychopath beni Benden iyi mi taniyacan hshshs

      Yorumla
    • sPsychopath
      sPsychopath
      +1 yıl

      seni senden iyi tanıyan bilim var

      Yorumla
    • trttddyy
      trttddyy
      +1 yıl

      @sPsychopath bunu bir doktora mi söylüyorsun hshshshshsh

      Yorumla
    • sPsychopath
      sPsychopath
      +1 yıl

      doktorlar 6 yıl okur sen kimi kandırıyon

      Yorumla
    • trttddyy
      trttddyy
      +1 yıl

      @sPsychopath tip 4 ve 5 stajyer doktor, tıp 6 ise intorn doktor olarak gecer cnmm. Kaldi ki ben 6 değil 7 yıl okuyorum bir senesi de hazırlık ***

      Yorumla
    • sPsychopath
      sPsychopath
      +1 yıl

      sonuçta daha okuyorsun

      Yorumla
    • trttddyy
      trttddyy
      +1 yıl

      @sPsychopath hem okuyorum hem de hastanede aktif hekimlik yapıyorum. 80 yasına gelmiş profesöre sor o da aynı şeyi der doktorun okuma süreci bitmez canım

      Yorumla
    • sPsychopath
      sPsychopath
      +1 yıl

      kesin öyledir

      Yorumla
    • trttddyy
      trttddyy
      +1 yıl

      @sPsychopath seni inandırma derdim yok aşko:ddd

      Yorumla
    • sPsychopath
      sPsychopath
      +1 yıl

      bende de yalanlara inanacak göz yok

      Yorumla
    • trttddyy
      trttddyy
      +1 yıl

      @sPsychopath Asko kalkıp sana hekimlik kartımı atacak değilim daha beynin çalışma fonksiyonlarını bile bilmeden bana bilimden bahsediyorsun hshshshshshshs

      Yorumla
    • sPsychopath
      sPsychopath
      +1 yıl

      bilimden anlamayan sensin araştırsan bile çıkar bunlar

      Yorumla
    • trttddyy
      trttddyy
      +1 yıl

      @sPsychopath ya hshshshshs tamam 😂

      Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Dövüşmen guzum

      Yorumla
  • Ergl06
    Ergl06 Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 93%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Paraya hayatım boyunca önem vermedim vermemde ha param var ama param var diyede gelecek kıza kapım acık degil kusurabakmasınlar

    0
    0 Yorumla
  • sociosf
    sociosf Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 478 cevap paylaştı.

    Para yoksa aile de yok, sevgili de yok, arkadaş da yok, hayat da yok... Yok yok yok.. Para her şeyin anahtarıdır...

    3
    1 Yorumla
    • theeren0
      theeren0
      +1 yıl

      hayır.

      Yorumla
  • MrCenGo
    MrCenGo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 91%
    +1 yıl

    Paraya değer veren kadının da değeri para kadardır. Harcarsın biter. Püffff 😉

    2
    2 Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Güzel lafmış kaydedeyim feyste paylaşırım bunu

      Yorumla
    • bedriye38
      bedriye38
      +1 yıl

      Facebook'mu kaldı hala kullanan var mı ya

      Yorumla
  • niger
    niger Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Fakir insan yoktur, böbreklerini satmak istemeyen ve böbrek yetmezliği olan gerçek fakirler vardır.

    1
    6 Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Bi de iskenderi çok güzel yapan işletmeler vardır ama hiç biri bursada değil

      Yorumla
    • niger
      niger
      +1 yıl

      Iskender yemem ben, avoladolu sandviç yiyen marjinal bi manyakım. Viskimi yudumluyorum şu an

      Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Viski demişken galatasarayın 2002 süper ligte fenerbahçeye 6-0 yenilmesi hakkında ne düşünüyosun

      Yorumla
    • niger
      niger
      +1 yıl

      Futbolla ilgilenmiyorum. Golf severim ben.

      Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Ben algidacıyım ya

      Yorumla
    • niger
      niger
      +1 yıl

      Golfün cocostarı var bak dene onu baya lezzetli

      Yorumla
  • Bladeruner
    Bladeruner Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 34%
    +1 yıl

    Böyle sözler söylemekten nasıl korkmuyorsunuz inanin hayret ediyorum

    0
    2 Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Böyle korkmuyorum

      Yorumla
    • Bladeruner
      Bladeruner
      +1 yıl

      Bence kimden korkacagini bilmiyorsun , ondan rahatsın

      Yorumla
  • Shine__
    Shine__ Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Ne kadar düşüncesiz ve kırıcı bir soru bu böyle. Empati ve saygı her insanda olabilse keşke..

    3
    0 Yorumla
  • Deliyimbendeliyim
    Deliyimbendeliyim Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 37%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Ayıp tabi geçen 4 çay 1 nargileye 200₺ hesap ödedik

    3
    0 Yorumla
  • Protectors
    Protectors Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Haklısın bencede parasız erkek eğer imanı yoksa işe yaramaz..
    iman sağlamsa imtihan denebilir

    1
    0 Yorumla
  • furkan_ylmzz
    furkan_ylmzz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 538 cevap paylaştı.

    O zaatın, erkeğin sırf parasına bakacak kadar ayıp değil

    0
    0 Yorumla
  • sPsychopath
    sPsychopath Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    asıl tam tersi olursa istemem mazallah sizin gibi paragözler peşinde dolaşır

    1
    0 Yorumla
  • pehlivaan
    pehlivaan Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Ayıp değil belki ama zor tabii. Bu zamanda para olmadan biriyle olmak zor değil imkansız gibi.

    2
    0 Yorumla
  • langsam
    langsam Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 97%
    +1 yıl

    Bizzat erkek kardeşlerimin yorumlarını okumak için geldim sevgiler.

    1
    0 Yorumla
  • etkindusunceler
    etkindusunceler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 47 , eic 98%
    +1 yıl

    Paramız var da ne oluyor, yine aynı durum.
    Sevilmek dışında bişi beklemiyoruz.

    1
    0 Yorumla
  • _Yzb_
    _Yzb_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 87%
    +1 yıl

    Parası kadar mı oluyor? 300 liraya 1 saat filan mı seviyorsun mesela?

    1
    0 Yorumla
  • HeadSh0t
    HeadSh0t Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Bence fakir erkeğin sevmeye hakkı varsa sizin sevilmeye hakkınız yok kesinlikle

    1
    0 Yorumla
  • Saknuzulmetmmmi
    Saknuzulmetmmmi Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    evet evet öyle. Özellikle parasız hatunları hiç sevmem.

    1
    0 Yorumla
  • Powerstrike
    Powerstrike Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yanlış bilgi, zengin kardeşi varsa, anneside sevmez.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sizin gibi insanlar olduğu için çoğu zaten aşka küsmüştür eminim.

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Senin gibi düşüncede olanlar Annesinin dizinde veya en son Mahkeme koridorlarında son soluğu alıyor maalesef

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Çirkin bir yaklaşım bu tür yaklaşımda bulunanlara dua ediyorum...
    O zengin züppesi için gözünüzden yaş eksilmesin...

    1
    0 Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı.

    Bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı parasızım zaten bu halimle sevilmek imkansızdı

    3
    0 Yorumla
  • handemelıss
    handemelıss Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Neden olsun ayıp ıkı kısı bırbırını sevdikten sonra önemi olmaz bence sadece çalışmayı sevmesi lazım tembellıktense o sorun olur benim eski erkek arkadaşımda maddı sıkıntı çekerdi ama umrumda olmazdı hiç

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Açlıktan nefesi kokanlar fakirlik muhasebesi yapmasın.

    0
    3 Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Kapat o zaman ağzını

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben senden bahsediyorum

      Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Sus cevap verme bana

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sen denk gelmemişsin fakir ama 20 cm olan bi erkeğe denk gel ona herşeyini feda edersin

    0
    3 Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Evet beyler deli konuşuyor susun

      Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Konuş deli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen konuşuyorsun işte 😂😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Nasılsa her şey karşılıklı değil mi? Al gülüm ver gülüm ;)

    1
    1 Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Tecrübe konuşuyor burada

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    O yüzden zengin gibi davranmıyor. Senin gibileri ayıklamak için 😊

    0
    3 Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Max akpli iq’su

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ahaha senin iq ya ne demeli? Kendi aklınla, gücünle bir yere gelmeyip zengin erkek diye salyalarını akıtarak geziyorsun.

      Yorumla
    • lsdtrip
      lsdtrip
      +1 yıl

      Cafer peçete getir

      Yorumla
  • Esmergenc41
    Esmergenc41 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    Fakir kızın zengin erkek istemeye hakkı yok ozaman 🤣

    2
    0 Yorumla
  • bay-ornitorenk
    bay-ornitorenk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 110
    +1 yıl

    Fakirler boşuna yaşıyo bence, sevmesinler bi zahmet. Sonra ürüyolar, çocuklara bakamayıp dileniyolar ya da okutamıyolar

    3
    0 Yorumla
  • Èmreecan
    Èmreecan Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Ne yazıkki devir öyle bir yere geldi ki her şey para oldu

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (55)
Devamını Gör(100)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Fakir erkeklerin sevgili istemesi biraz ayıp değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Fakir erkek istememek suç mu? 23 cevap verildi
Fakir erkeklerin aşkta şansı yok mu? 7 cevap verildi
Fakir erkekler çok i̇tici değil mi? 15 cevap verildi
Fakir erkolar mümkünse aşık olmasın? 28 cevap verildi
Fakir erkekler neden sevgili yapıyor? 47 cevap verildi
Fakir erkekler neden sevilmez? 31 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨