+1 yılHayır, niye sevgilileri olmasın ki onlar insan değiller mi😂 çalışır para kazanır yani. Siz kızlar sadece sevgiliniz ile parasını yemek için mi sevgili oluyorsunuz? Üzgünüm bundan daha önemli şeyler var.
42 Yorumla
En İyi Cevaplar
Herkes sevmeyi, sevilmeyi hak eder.
Bunun ayıplanası tarafı yok. Kimsenin maddi durumu çok çok iyi değildir. Bir erkeğin cebindeki parayla ilgilendiğimiz kadar, kendi cebimizdeki parayla da ilgilensek hiç fena olmaz. İki taraf da maddi anlamda üstüne düşeni yapmalı. Yetebildiğin yere kadar yetersin. Daha fazlası elinden gelmiyorsa da "elimizden bu kadarı geliyor" dersin.30 Yorumla
+1 yılÇalışıp bilerek kazanmayanlara bir şey demiyorum. Ama çalışacak durumu olmayanların ne günahı var onlar kendileri mi seçiyor sanki fakirliği? Ya da sanayide saatlerce çalışan ama asgari ücret alanlar? Onların sevgilisi varsa sanane. Sen onları sevgili olarak istemiyorsan gördüğün üzere onlar da seni hiç istemiyor
30 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Sevgili istemenin bir ayıbı olmaz fakir veya zengin olmak sevgide engel değil cebinde para olmayıp gönlü zengin olan daha zengin olamaz mı maddiyat bir yere kadar
30 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılAyıp değilde kendi segmentinde birisini istemeli
40 Yorumla
+1 yılBir adam çalışıyorsa, ne kadar kazanırsa kazansın sevmeye hakkı var. Tembelse ve yan gelip yatıyorsa bir zahmet sevmesin
70 YorumlaHaklısın ayıp. Fakat parası olmadığı için değil, paranın köpeği olmuş beyin yoksunu insanlara teklif ettiği için ayıp.
Para dünya için gerekli. Zengin olmasına gerek yok. Geçinebilecek kadar parası olsa yeterlidir.
Sonuçta insan geberdiğinde paraya ihtiyacı olmayacak. Ama sen kefenine bir cep diktir. Kim bilir belki paralarını harcayacak yer bulursun. Ha?31 Yorumla- +1 yıl
Çok uzun yazmışsın okumam bunu 💆🏻♀️
Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Bir erkek çalışıp hayatını idame ettirebiliyorsa sevgili yapabilir. Tabi kendi segmentinde birisi olması daha iyi olur. Öteki türlü uyum yakalayamaz, bazı durumlarda ise ezginlik yaşayabilir.
50 YorumlaParaya gelen kızlarda bi baltaya sap olamamış, kendi ailesi fakir dolayısıyla kendiside fakir ama zengin gibi takılmak isteyen. zengin erkek zengin erkek diye zikir çekerler. kızlarda okuyabilir, ticaret yapabilir, güzel para kazanabilir. eeeee niye bu zavallılık? türkiyede kızların çoğu böyle olduğu için arabamla instagrama bir tane fotoğraf atmadım kokusunu çeker gelirler yapışırlar diye.
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılmal, mülk, para, pul. bunlar geçici dünya mallarıdır. güvenme malına 1 kıvılcım yeter derler. Allah insana verirde, alırda. zengin biri ile evlenirsin iflas eder milyonlarca borç vardır. adam fakirdir, dede'den arsa, tarla kalır iyi para eder zengin olur.
42 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıltantana etmiyorum işin aslını anlatıyorum. senin anlaman zor gerçi.
Gizli Üye(30-35)+1 yılYanlış bir düşünce. Fakir diye sevemez mi? İnsanları insan oldukları için sevin zengin fakir diye değil. Elin zengini bir gün seni ortada bırakırsa sana mendil gibi davranıp bir gün paçavra gibi atarsa o zaman da üzgünüm dersin.
63 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSana ve senin gibi düşünenlere yazık.
+1 yılDoğru seni yürekten tebrik ediyorum fakire aşk hakmıdır diyen sönmez reis gibi kutluyorum.
50 Yorumla
+1 yılAyıp değil. Fakir erkek fakir dişi sevgili olabilirler.
50 Yorumlabu ne kadar saçma bir düşünce
duyguları parasına göre yönetemez ki kimse eğer zaten bir kadın erkeği bu yüzden seviyorsa bu bir dilenciliktir kalp bağının getirdiği birliktelik değildir30 Yorumla
+1 yılNamussuz kızların sevgili istemesi ayıp değil mi , üzgünüm kızlar arsız kızı sadece namussuz erkekler ister
42 Yorumla- +1 yıl
Bu çok iyiydi yalnız 😎
- +1 yıl
Linç geliyor namus ve ahlak bekçiliği yapan diye başlayan sen öyle misin ki diyecek olan beklemedeyim...
Kaldı mı böyle dürüst kızlar ya?
Aferin böyle ne olduğunuzu belli edin de kimse boş yere zaman harcamasın sizinle.
Gitmiş başka soruda kıza libidosu yüksek olan sevgilini bana pasla demiş.00 Yorumla
+1 yılAçık konuştuğun için çok teşekkür ediyorum. Bunun doğru olduğunu yaklaşık 4 sene önce öğrendim. Ama flört yaşadıklarım ısrarla yalan söylediler! Paran olmazsada olur. her şey para değil tarzında tipik yalanlara başvurdular. şu an 30 bin TL ye yakın param var, motosikletim var. Hayatın gerçekleri beni güçlendirdi
30 Yorumla
+1 yılParasız olması ayıp değildir.
Çalışmaması ayıptır.
Bu yüzden parası bitmiş ve dar zamanlarında ise anlayış gösterir ve destek veririm.
Ama keyfine çalışmıyor evde yatıyorsa bende giderim.20 Yorumla
+1 yılSırf parası var diye sevecek ise zaten sadece annesi sevsin. Param olacak ve bir de elin kadınına yerireceğim! Saçmalığa bak. O elin kadını sıkıysa kendi parasını kendi kazansın.
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Hayat her şey para değil. Burada önemli olan kişisel çaba. İnsanlar ekmeğini taştan çıkarıyor. Böylelerinin herkesten çok sevmeye hakkı olduğunu düşünüyorum.
30 Yorumla
+1 yılasıl fakır erkekler ister, adamın ilgilenecek hiçbi lüksü yok naapsın adam da kendine bi uğraş istiyor:))))))
ne demiş şair
diyarbakırdan aldım bakır
yar fakır ben fakır:))))))))))))))30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 804 cevap paylaştı. Parasız îken annesi sever evet parayı bulduğunda sizi aldığındada kendinizi anesi ile kıyaslayıp yarışıyorsunuz ne kadar komik değilmi🤣🤣🤣
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Görmemiş biriyse sevgili olmaktansa tek olurum daha iyi
414 Yorumla
+1 yılNe saçmalıyorsun. Parası yok diye sevgili olmam düşünmem ben. Zamanla olur o da zaten. Ze netin erkekler peşinden koşuyor sanki
40 Yorumla
+1 yıltıpkı kendisi fakir beyni fakir baba evinde görmemiş bir kadının karşısında ki adamın zengin olmasını beklemesi gibi
30 Yorumlaevet aynen katılıyorum. fakat bu durumun çok istisnalarına da şahit oldum. bildiğin murat boz tipli adamlar var ama para yok
32 Yorumla- +1 yıl
Murat bozum yakışıklı bir kere
- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılevet ya çok haklısın !
onların sevgili istemesi,
yaşaması falan çok ayıp aslında !
sen ayıp kelimesinin ne anlama geldiğini bir sözlükten ya da tdk'nın sitesinden bir araştır bence.
zira anlamını ve konuyu yanlış biliyorsun da...10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Doğru.
Parası olan erkekler de culsuz Kezbanları parayla çekip, kullanıp atıyorlar. Kadınların da aynısını yapması çok doğal30 YorumlaHayır, iyi bir meslek ve çalışma azmi olan herkes bu yola girer evini geciktirir aşkının peşinden koşar
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılKüçük beyinli seni 😄 düşünceye bak sen.
Bunu dediğine pişman olacaksın bi' gün yaz bunu o küçük bayat beynine emi. 🤗10 Yorumla neden ayip olsun ki bu düşünce bağnazlık bence peki sen zengin biriyle sevgili oldun belli mi batmayacagi sonra ayrilip tekrar zengin mi bulcan
10 YorumlaAnnem bile bazen burun kıvırıyor elim boş gelince eve.
01 YorumlaHaklısın. Parasız birisiyim kizlar her şeyi paraya bağladı artık. Kendilerini mal gibi görüyorlar demek ki paraya dayalı hayat yaşıyorlar 😏
20 Yorumla
+1 yılÖnemli olan beraber yürüyebilip birşeyleri birlikte başarmak. Parası bitince mutluluk biter parası artınca senden çok daha iyisini arar bunu unutma.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Erkek kadın fark etmez. Maddi durumu ilişkiye elverişli olmayan ilişkilerden uzak dursun bi zahmet
328 Yorumla- +1 yıl
bence senin gibiler daha da uzak durmalı
- +1 yıl
Benim gibilerde hicbir sorun yok. Sanırım ülkede enflasyon zam oranlarından haberin yok. Evliliklerde ilişkilerde en temel sorun maddi yetersizlik. Ve bunun yüzünden çıkan kavgalar. Önce insan kendi ayakları üzerinde duracak kendine yetecek. Sonra hayatına yine kendine yetebilen birini alacak. Hayal aleminde yaşamıyoruz
- +1 yıl
ve başkasının parasıyla ilişki kurulmaz her ilişki de evliliğe gitmez
- +1 yıl
@sPsychopath ben farkındaysan başkasının parasından bahsetmedim. Önce kendi ayakların üzerinde duracak kendine yeteceksin dedim. Sen yan gelip yat zengin bul demedim. Önce kendi kendine yetebileceksin. Sonra yine kendin gibi kendi kendine yeten birini seçeceksin. Her ilişki evliliğe gitmez ama her ilişkinin bir sorumluluğu ve maddi yükü var
- +1 yıl
bu sana insanları parasına göre ayırma hakını vermez aşkta paraya bakmaz
- +1 yıl
@sPsychopath ben insanları parasına göre ayırmıyorum. Ben ne isem kendime denk olanı istemek hakkım. Kaldi ki kendine yetecek durumda olmayan birinin hayatina bir baskasinin sorumlulugunu almasi mantiksiz. Hic mi disari cikip yemek yemeyecek oturup bi cafede takilmayacak konsere sinemaya gitmeyeceksin? Alman usulu odeme yapilacak desek, daha kendine yetemeyen biri kendi ucretini nasil karsilasin? Bu yuzden gecin bu ayaklari. Kaldi ki aşk ilk gördüm vuruldum değil. Zamanla tanıdıkça gelişir. Dolayısıyla kime aşık olup olmayacağını kendin seçersin. Aşık olma organı beyindir çünkü.
- +1 yıl
ilk önce hoşlanırsın sonra aşık olursun yani sen seçemezsin eğer öyle olsaydı sevmeden evlenen herkes sonradan aşık olurdu
- +1 yıl
sen değil hormonların seçer
- +1 yıl
hadi rastgele birine aşık ol
- +1 yıl
@sPsychopath ben rastgelelikten bahsetmedim. Hoşlandığın kişiyle baktin maddi durumu yetersiz karakteri bozuk vs. Bitirirsen aşık olmamış olursun. Devam edersen aşk gelişir ya da gelişmez. Dolayısıyla kişinin kendi tercihi de hakim. Kaldi ki sen birini sevmek istersen sevilecek bi yönünü bulup yine seversin onu
- +1 yıl
sonuç olarak seçemiyorsun
- +1 yıl
sen öyle san
- +1 yıl
seni senden iyi tanıyan bilim var
- +1 yıl
doktorlar 6 yıl okur sen kimi kandırıyon
- +1 yıl
sonuçta daha okuyorsun
- +1 yıl
kesin öyledir
- +1 yıl
bende de yalanlara inanacak göz yok
- +1 yıl
bilimden anlamayan sensin araştırsan bile çıkar bunlar
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Paraya hayatım boyunca önem vermedim vermemde ha param var ama param var diyede gelecek kıza kapım acık degil kusurabakmasınlar
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 478 cevap paylaştı. Para yoksa aile de yok, sevgili de yok, arkadaş da yok, hayat da yok... Yok yok yok.. Para her şeyin anahtarıdır...
31 YorumlaParaya değer veren kadının da değeri para kadardır. Harcarsın biter. Püffff 😉
22 YorumlaFakir insan yoktur, böbreklerini satmak istemeyen ve böbrek yetmezliği olan gerçek fakirler vardır.
16 Yorumla
+1 yılBöyle sözler söylemekten nasıl korkmuyorsunuz inanin hayret ediyorum
02 Yorumla- +1 yıl
Bence kimden korkacagini bilmiyorsun , ondan rahatsın
Ne kadar düşüncesiz ve kırıcı bir soru bu böyle. Empati ve saygı her insanda olabilse keşke..
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılAyıp tabi geçen 4 çay 1 nargileye 200₺ hesap ödedik
30 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılHaklısın bencede parasız erkek eğer imanı yoksa işe yaramaz..
iman sağlamsa imtihan denebilir10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 538 cevap paylaştı.
+1 yılO zaatın, erkeğin sırf parasına bakacak kadar ayıp değil
00 Yorumla
+1 yılasıl tam tersi olursa istemem mazallah sizin gibi paragözler peşinde dolaşır
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ayıp değil belki ama zor tabii. Bu zamanda para olmadan biriyle olmak zor değil imkansız gibi.
20 YorumlaBizzat erkek kardeşlerimin yorumlarını okumak için geldim sevgiler.
10 Yorumla
+1 yılParamız var da ne oluyor, yine aynı durum.
Sevilmek dışında bişi beklemiyoruz.10 YorumlaParası kadar mı oluyor? 300 liraya 1 saat filan mı seviyorsun mesela?
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Bence fakir erkeğin sevmeye hakkı varsa sizin sevilmeye hakkınız yok kesinlikle
10 Yorumla
+1 yılevet evet öyle. Özellikle parasız hatunları hiç sevmem.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılYanlış bilgi, zengin kardeşi varsa, anneside sevmez.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSizin gibi insanlar olduğu için çoğu zaten aşka küsmüştür eminim.
40 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSenin gibi düşüncede olanlar Annesinin dizinde veya en son Mahkeme koridorlarında son soluğu alıyor maalesef
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılÇirkin bir yaklaşım bu tür yaklaşımda bulunanlara dua ediyorum...
O zengin züppesi için gözünüzden yaş eksilmesin...10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı parasızım zaten bu halimle sevilmek imkansızdı
30 Yorumla
+1 yılNeden olsun ayıp ıkı kısı bırbırını sevdikten sonra önemi olmaz bence sadece çalışmayı sevmesi lazım tembellıktense o sorun olur benim eski erkek arkadaşımda maddı sıkıntı çekerdi ama umrumda olmazdı hiç
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAçlıktan nefesi kokanlar fakirlik muhasebesi yapmasın.
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılben senden bahsediyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen denk gelmemişsin fakir ama 20 cm olan bi erkeğe denk gel ona herşeyini feda edersin
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSen konuşuyorsun işte 😂😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılNasılsa her şey karşılıklı değil mi? Al gülüm ver gülüm ;)
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılO yüzden zengin gibi davranmıyor. Senin gibileri ayıklamak için 😊
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAhaha senin iq ya ne demeli? Kendi aklınla, gücünle bir yere gelmeyip zengin erkek diye salyalarını akıtarak geziyorsun.
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılFakir kızın zengin erkek istemeye hakkı yok ozaman 🤣
20 Yorumla
+1 yılFakirler boşuna yaşıyo bence, sevmesinler bi zahmet. Sonra ürüyolar, çocuklara bakamayıp dileniyolar ya da okutamıyolar
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ne yazıkki devir öyle bir yere geldi ki her şey para oldu
20 Yorumla- Devamını Gör (55)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer