Yaşına göre değişir. 30 yaş üstü isen crop ve jean iyi olur. Tayt çok abartı olur. Bu sana ne istediğini bilen çekici ve özgüvenli kadın imajı katar. Biraz da cool olursun. Efil elbise ise yakışır ve fiziğin uygun omuzların ve boynun zarif ise çok zarif ender narin güzel bir çiçek imajı katabilir. Derin sort dekoltesi ve midi boy etekli yırtmaçlı elbise ise ben seksisiyim ve seni ağıma düşürürüm her şey benim elimde imajı katar. Karar senin
Yani muhabbet edip kalkacağım farklı davranmaya çalışmam olduğum gibi sadece değişiklik olsun diye okeyledim çocuğunda tipi iyi azcık ondan ne giysem diye düşünüyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Çiçekli mini efil efil elbise giy. Crop fazla hafif gösterir seni
Hafiften kastin ne
Topuklu terlik okey mi elbisenin altina yoksa spor mu giyeyim
Hafif- aşırı istekli ve herşeye hazır. Sporda terlikde olur. Spor giyceksen ince ten çorap da bacaklarını güzel gösterir
Siyah elbise çok mu abartı peki
En cok onu yakistirdim bide yeni aldim ama emin olamadim
Ortama uymayabilir siyah elbise. Nerde buluşıcaksınız? Nereye gidiceksiniz belli mi?
Evet akşam yemeğe
Lokanta tarzı iyi bi mekan
Sırtı açık yırtmaçlı ebise o mekana fszla bence. Mini bile fazla da yine de giyilebilir. Sonraında bir olan var mı peki?
Ne anlamadim
O fazla bu fazla eşofmanla gitmem umarım
Üçünden birini seçmem lazım
Mini elbiseyi giy işte. Altınada spor ayakkabı. Yemekden sonra baş başa bir mekana gidicek misiniz? Sevişmelik felan yani? Ona görede giyinebilirisn
Escrt muyum ben daha neler
Ne alaka ya. Hiç sevişmedin mi
Sonunda evine kahve içmeye çağıracak mısın
Azıcık seviyesiz konuşursa basacağım tokadı aynen kahve😂
Sonrasında olacak şeyler terbiyesizce değil mi 😂
Nasıl bir izlenim bırakmak istiyorsun? Sende nasıl duruyor bunlar önemli. Üç kombin için de detaylı bir şeyler söyleyebilirim
Yaşına göre değişir. 30 yaş üstü isen crop ve jean iyi olur. Tayt çok abartı olur. Bu sana ne istediğini bilen çekici ve özgüvenli kadın imajı katar. Biraz da cool olursun.
Efil elbise ise yakışır ve fiziğin uygun omuzların ve boynun zarif ise çok zarif ender narin güzel bir çiçek imajı katabilir.
Derin sort dekoltesi ve midi boy etekli yırtmaçlı elbise ise ben seksisiyim ve seni ağıma düşürürüm her şey benim elimde imajı katar. Karar senin
Yani muhabbet edip kalkacağım farklı davranmaya çalışmam olduğum gibi sadece değişiklik olsun diye okeyledim çocuğunda tipi iyi azcık ondan ne giysem diye düşünüyorum
Bahshahshajshahshs sondaki iyiyimiş
Jean crop okey ozaman
İstediğin buysa 😂 ama çorap ve ayakkabı seçmen lazım. Nereye gidecelsiniz
Haa seçmişsin bile :) üzerine de ceket al çok güzel durur :) ama tabi bu ki kombinleri görmek lazımdı 😂😂
İşten alacak beni yemeğe gideceğiz
O zaman çok kasıntı bir yere gitmiyorsunuz. Siyah elbise elenebilir
Teşekkürlerrrrr
Esofman giymedigime sükretsin cocuk
Yatıcam ama altına ne giyeceksin?
Ayakkabıyı sordum
Spor giyerim
Ay eşpfman giymediğime şülretsinmiş tipi iyi diye hazırlık yapıyorsun yeme bizi şiödi 😂😂
Şşş😂
Teşekkürlerrr
Öptüm bol şanslar bebiş
Eyvallahh
Seni yansıtan hangisi ise o en uygunudur.
Hepsi yansıtıyo 😂
O zaman crop - jean kombini. Daha güzel durur.
Jean yerine siyah tayt giysem çok mu salaş olur
Deri olursa crop altında aşırı güzel durur. Tayt hoş olmaz.
Genel olarak mu yoksa özel bir yer için mi kombin?
Date diyorum ilk bulusma