İki farklı adam tarafından iki defa aldatıldım, farklı zamanlarda. Benim artık aşka ve sevgiye inancım kalmadı. İkisi de beni aldattı. Ben bunları hakedecek ne yaptım? Yolda yanımdan geçen çiftleri görünce kıskanıyorum. Başka kızlara gözü kaymayan, sadık erkekler var mı dünya üzerinde? Benim inancım kalmadı artık. Onlardan istediğim şey, sadık olmalarıydı. Artık sevdiğini başka kızlarla aldatmayan erkek kalmadı ve ben olduğuna bile şüphe duyuyorum. İnancını yitirdim. Kalbime kimseyi alamam artık. Neden hiç iyi sadık erkek yok? Neden tüm erkekler aldatıyor ve gözleri kızlara kayıyor? Kısaca doğru insan kalmadı artık. Kaldıysa da o kızlar çok şanslı. Bana nasip olmadı böyle erkekler tanımak. O aşk romanlarında ki gibi sevdiğini sonsuza kadar bekleyen ve ona sadık olan erkek kalmadı artık. Dizi ve filmlerde ki gibi seven ve sadık erkek kalmadı artık. Beni seven hiç erkek yok bu dünyada. Her erkeğin hatası olabilir ama önemli olan nokta, sadık erkek bulmak çok zor. Daha doğrusu sonsuza kadar seven erkek bulmak çok zor aynı zamanda da sonsuza kadar sadık olacak erkek bulmak çok zor. Kalbimi kimse onaramayacak artık. Çünkü iyi bir erkeğin dünya üzerinde var olduğuna inanmıyorum artık. Varsa da o kızlar çok şanslı yaratılmışlar. Aşık olduğunuz adam sizi aldattı mı hiç başka kadınlarla?
Güncellemeler
+1 yıl
Doğru ve sadık erkek kalmadı artık🥺😓
Güncellemeler
+1 yıl
Sadık erkekler kalmadı😞
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer