Aşık olduğum kişi heryerden kızlarla konuşuyor kötü biri ama onu sevmekten kendimi alı koyamıyorum ne yapmalıyım?

Bana 3 dk fazla baktı. Baktığı sırada göz kırptı bunu yaptığı zaman güldüm oda benle birlikte güldü. Diğer gün ise yanıma oturdu beni sinir etmeye falan kalktı. Sonra omzuma yattı. Anlayamadığım şey neden bunları bana yapması beni kendine aşık etmeye mi çalışıyor?
Aşık olduğum kişi heryerden kızlarla konuşuyor kötü biri ama onu sevmekten kendimi alı koyamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla