Zenginin ve önüme geçen her kız yakama yapisiyor ne yapmalıyım?

Ben kendi işimi kurdum ve yüksek gelirim var. Uzun zamandır da yavaş yavaş büyüdü isim, her neyse işte bayağı iyi gelirim var ve güzel arabalarla vs geziyorum. Eskiden de kızlar yine ilgi gösterirdi ama şu an kızlardan tiksinmeye başladım. O kadar ilgi gösteriyorlar ki kaçıyorum artık. Başka arkadaşlarım para avcısı kızları yatağa atıp bir daha konuşmuyorlar sen de böyle yap diyor bana ama nedense kizlarinda hak etmeye başladığını düşündüm. Çünkü kızlar kadınlığını kullanarak kendisine aşık etmeye çalışıyorlar, cidden iğreniyorum ama bir kıza bunu yaptım. Bir daha da konuşmadım her yerden de engelledim. Yani neden yaptın diyeceksiniz, bu kız aşırı * gibiydi resmen, bildiğiniz yatağa çağırıyordu beni ve paramın peşindeydi. Ben de para için bir kadınla asla beraber olmadım ve olmam ezik bir durum. Her neyse başımdan bu şekilde attım bir de insanı slak yerine koyuyor yüzüne şunu söylemek istedim, lan ben slaksam o kadar parayı nasıl kazanıyorum vs. Ama her neyse işte böyle etik olmayan bir şey yaptım sizce hak etmemiş mi? Kafama takıldı içim daraldı falan pisman oldum gibi ama hak etmemiş mi?
Zenginin ve önüme geçen her kız yakama yapisiyor ne yapmalıyım?
Cevapla