Kimle sevgili olduysam aynı şeyi yapiyorlar bakabilirmisiniz 😔?

Şimdiye kadar iki sevgilim oldu ve sürekli aynı şey oluyor flört aşaması çok iyi gidiyor tanışıyoruz vs sonra ben duygularimi açıyorum kabul ediyor ama ikiside aynı şeyi söyledi sen aşırı iyi bir insansin efendisin duzgunsun umarım seni çok uzmem sonra 1 2 hafta sonra yavaş yavaş bağları kopartmaya başlıyorlar uzun bir ilişkim olmuyor efendi olmak kötü bir şey mi sıkıcı mi buluyorlar ya da cinsel olarak yaklasmadigim için mi oluyor
Kimle sevgili olduysam aynı şeyi yapiyorlar bakabilirmisiniz 😔?
Cevapla