Sevgilime Karşı Çok Düşkünüm Ve Bir Tık Uzun Süre Mesaj Yazmayınca Bile Aşırı Endişeleniyorum. Sizce Bu Sorun Mu?

Off mesela şu anda da öyle. Şarjı azdı biliyorum büyük ihtimalle bitti ama yine de ne derseniz diyin ona gerçekten kendi canımdan daha çok değer veriyorum ve endişeleniyorum. Yaa korkuyorum ona zarar gelecek bir şey olacak diye daima off. Zaten ülkedeki erkeklerden ben bile bir erkek olarak nefret ediyorum. Neyse bilmiyorum biraz fazla endişeliyim ona karşı ama napayım elimde değil ve bilmiyorum. Off umarım iyidir bir şeyi yoktur. İnanın bir şey olacaksa da bana olsun ona olmasın istiyorum o derece ona düşkünüm ama hastalık gibi bakanlar var benim bu halime. Peki hastalık mı ki bu sizce?
Sevgilime Karşı Çok Düşkünüm Ve Bir Tık Uzun Süre Mesaj Yazmayınca Bile Aşırı Endişeleniyorum. Sizce Bu Sorun Mu?
Cevapla