Iki bedenin bir arada oldugu, aşk mı?
ya da gözlerin sadece sevistigi el ele tutuşmanin bile olmadığı bir aşk mı?
ya da gözlerin sadece sevistigi el ele tutuşmanin bile olmadığı bir aşk mı?
Aşk iki yürek arasındadır, bedenlerin birleşmesi onun devamında sonucun zaferidir.. İnsan yüreğiyle sever dokunmadan sevmek sevmeye öyle başlamak aşkın gerçeğidir öncelik kalptedir..
Herkesi öyle görmesi onun doğru olduğu anlamına gelmez ki ama. Afedersin de hayvanlarda çiftleşiyor eğer aşk yoksa arada seni ona bağlayan bir sevgi cinselliğin tek bir manası oluyor beden doyumu aşk değil..
Hem kalp hemde bedende yaşanır. Ikiside ayrılmaz bir bütündür. Ruhunu seversin ama tenine de dokunmak istersin.
Sevisme illa olcak diyorsun yani. Bence ask kalpte yasanmali. Çoğu insan aski sadece seks olarak görüyor. İlk amaç o olmamali. Seven zaten evlenmeden oyle bisey dusunmez.
Guzel :)
Aşk, iki ruh arasında yaşanır. Beden ve yürek ölümlüdür ama ruh sonsuzdur, tıpkı aşk gibi
Cevap
6Cevap
bence sorman bile hataa aşk iki yurek arasında yaşanır
sen ona ask diyorsan bilemiyorum:)
biz bize ogretilen aşkı yaşayalim hacım bedenlerin aşkı onlara kalsın:)
yasayip yasatabilirsen Vuslat kaçınılmaz olur
İki beyin arasindaki bagimlilik yapan norotransmutterle yasanir^^
iki yürek arasında yaşanılan aşklar çoook eskidendi şimdi aşk uçkurda sadece
Aşk iki beden arasında yaşanmaz iki kalp arasında yaşanır
aşk yürekte başlar sonra bir sarmaşık gibi bedeni sarmalar.. Aşk bedenin her yerindedir...
ikiside olmak zorunda ama yerine ve zamanına göre sonuçta iki tarafda olgun olmazı lazım
iki yürek arasindaki aşk
bence cevabı bılıyorsun sen aslında
bence iki yürek dostum
Kalplerde sevismeli , bedenlerde.
Sonucta yürek te bedende degıl mi?
Ask bence kavusamamk tenıne degememektır.
yüreklerin bedenin içinde oldugu düşünülürse :D
Gözler tutuşup, kalpler yanacak.
Ask bedenle yasanmaz kalple yasanir
ikisinin bir arada olmasıdır bence
İkisi bir arada alamıyormuyuz?
Her türlú yaşanır ya
Kalpler arasinda.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar