Seni asla birakmiyicam diyip 1 Nisan demek sizce cok mu kotu?

seni asla birakmiyicam diyip 1 Nisan demek sizce cok mu kotu?
flortume yaptim sakasina bana agir kufurler etti onu sevdigimi biliyor soyledim de saka oldugunu da hemen soyledim ve bana kustu sizce buna deger mi
Seni asla birakmiyicam diyip 1 Nisan demek sizce cok mu kotu?
Cevapla