Eski sevgilim kötüyüm dedi, sonra boş ver dedi. Amaç ne?

Ayriyiz,10 gündür konusmuyoruz... Aksam ben çok kötüyüm yazdı, neden dedim k. bakma rahatsız ettim dedi. Anlatsana soruyorum, dedim boş ver yazmamaliydim dedi. Sinirimi bozuyosun şu an ama dedim amacım bu değil dedi, üzgün surat attı. Cidden hiçbişey demiyorum sana dedim cevap vermedi. Napmaya çalışıyor?
Eski sevgilim kötüyüm dedi, sonra boş ver dedi. Amaç ne?
Cevapla