İlişkiye girmiyorum diye ayrılma derecesine geldik ne yapmayalim?

burada bi cok insan yapma etme seni kullanıyor gibi şeyler soylycek ama hepsi hayatının bi cok alnında buna ver veriyor ben istemiyorum naz falan değil aramız bozulsun istemiyorum napcam bilmiyorum.
İlişkiye girmiyorum diye ayrılma derecesine geldik ne yapmayalim?
Cevapla