Hic bir neden yokken terk edildim sessiz sedasız ahım tutar mi?

Çok canım yanıyor seviyodum evlencegimizi dusunuyodum. Sorun varsa bana söylemesi gerekirdi beraber çozerdik. Beraber bi şeylerin üstesinden gelmek istiyodum ben. Bana neden böyle yaptı ki. İçimden hakkımı helal etmek gelmiyor. Sessizce terk edip pişman olanlar var mı. Hep vaatler verdi bana. Çok acımasızca sessizce gitmek. Önceki iliskimde böyle olmadı anlaştık ayrıldık acı çekmedim. Hatta o nişanlandı dua ediyorum ona mutlu olsun diye. Hellalestikte ama bu canımı yaktı gitti çıkar mı acısı. Saf ve temiz sevmiştim. Bana senin gibi birini buldum asla bırakmam diyodu😔😔😔😔😥😭😭😭
Hic bir neden yokken terk edildim sessiz sedasız ahım tutar mi?
Cevapla