Ben çok çaresizim napıcam bilmiyorum hiçbişey istemiyorum yaşamaktan soğudum?

4 yıllık sevgilimle ayrıldık ben onun icin herseyi yaptim akliniza gelebilcek her şey. Her zaman yanında oldum destek oldum ona cok sevdim ilk sevgilim ilk aşık olduğum kişiydi herşeyi ilk defa onunla yasadim iliskiyede girmistik bu yıl içinde beni birakmayacagina çok inandim beni sevdigine cok inandim şu an o kadar yorgun ve gücsuzumki aglamaktan gozlerim aciyor midem bulaniyor cok caresizim acı cekiyorum herseye inancimi kaybettim gelecegim gecmisim yok olmusum gibi cok aciz bi durumdayım konusacagim dertlesecegim 1 arkadasim bile yok kimsem yok icimi dokmek istedim sadece
Ben çok çaresizim napıcam bilmiyorum hiçbişey istemiyorum yaşamaktan soğudum?
Cevapla