"Görüldü" dolayisiyla abartip kendimden nefret ettirdim galiba, napcam?

Şirketten bir çocuktan hoşlanıyorum, departmanlardan karşılıklı.
Birkaç ay boyunca Bakıştık tebessüm selamlaşma vs derken ben anlayamiyordum bir şey var mı yok mu diye..
Sonra bir gün işi bahane ederek yazdım başta yardımcı oldu, sonra olmadı deyince sallamadi goruldu atti. Görünce de herhangi bir şey demedi.
Nerdeyse 1 ay geçti bu olayın üzerinden gunde en az 3 4 kez gördüğüm biri.
Ve eskiden selamlasan ben ne yüzüne bakıyorum ne selam veriyorum başka tarafa bakıyorum
O da anladi zamanla tabi o da bana asla bakmıyor, tesadüfen dahi görmek istemiyor kaslarini çatıyor
Geçen arkadasla çay alıyoruz ona gülümseyip afiyet olsun diyor, bana bir sey demiyor filan
Böyle b... ka sardı.

Ne yapmalıyım sizce?
"Görüldü" dolayisiyla abartip kendimden nefret ettirdim galiba, napcam?
Cevapla