Flörtüm ayrılmak istedi ama ayrılma sebepleri beni tatmin etmedi kafada bitirmek için bir kez görüşmek istiyorum. Ne sormalıyım?

1.5 ay sürdü ama benim için 1 yıl gibiydi..Benim peşimden koşan hoşlanıyorum seviyorum diye bana yazan oydu zamanla ben de sevdim umut verdi ve bitirdi ama beynim buna inanamıyor yarım kalan onca hayal onca söz hep mesajla ilerledi maalesef , bir kere de yüz yüze görüşmek istiyorum kafamdaki o hayalleri de umutu da silmek için.. Ama nerden başlayacağım ne sormam gerekiyor afallamış durumdayım... Bir kere sarılmayı çok isterdim ama:"(
Flörtüm ayrılmak istedi ama ayrılma sebepleri beni tatmin etmedi kafada bitirmek için bir kez görüşmek istiyorum. Ne sormalıyım?
Cevapla