Herkesin bir alıcısı vardır sözü kadar saçma bir söz var mıdır sizce?

Bu söz çok saçma onlarca yalnız ölen filozof bilim adamı var onların alıcıları niye çıkmamış o zaman. Benim 30 yaş üstü kız eli tutmayan arkadaşlarım var. Bu söz çirkin erkekleri avutmak için söylenmiş. Mesela bende tipsiz 1.73 boyunda bir erkegim beni hiçbir kız sevmez buna eminim
Herkesin bir alıcısı vardır sözü kadar saçma bir söz var mıdır sizce?
Cevapla