Doğum günü partisi çok kötü geçti
benimkiyle buluşacaktık saat 3te. Ama arkadaşım öyle çok ısrar etti ki en son benimki geleyim çünkü ayıp olur onlara dedi. Sonra şöyle bir şey oldu ki benim erkek arkadaşımın cimriliği tuttu ve herkes yemek falan yerken (ben sabah yemiştim ama o kendisi yiyebilirdi sonuçta boş oturmak ayıp ve karnım aç demişti) biz hiçbir şey içmedik. Hatta en son ben dedim bir şeyler içecek misin bak ayıp olur dedim, yok dedi sırf fazla tutar diye. Pasta kesilene kadar sap gibi kalmayalım diye dedim ki garsona söyle de portakal suyu getirsin canım çekti dedim, baktım garsonda 2 pipet var 2sini de istedim dedim belki sende içmek istersin, herkesin önünde yemek varken biz onun cimriliğinden tek içecekten 2 kişi içtik? ve kötü hissettim açıkçası zaten muhabbete de katılamıyordu. en son kasaya geldik dedim 28tl çok bişey değil istiyosan ödeyeyim dedim, sana ayıp olmaz mı dedi yo dedim tamam dedi ben ödedim? herkes kendi sevgilisinin tüm hesabını öderken ben içeceğimi bile kendim ödedim? ordan çıkınca açıkça dedim cimriiliğin tuttu dedim, oda dediki beklentini karşılayamıyo muyum falan üzüldü, durumum sıkışık dedi bende değil bence çalışıyorsun çünkü dedim, ordaki herkesin durumu iyiydi bi benim kötü dedi ailem sürekli para istiyo benden vs dedi , ailesinin bundan alacağı para bi kira 1000tl bide internet parası bide bazı giderler ne kadar 500 olur mu diye sordum ondan azdır dedi yani en fazla 1700 tl e bu 4250 alıyosa bi yiyecek içecek parası çok olmamalı be. Arkadaşlarıma rezil oldum sanki öyle hissettim ve bunu yapmamalıydı ama yanımda ağladı kötü oldu. telafi edicem bi dahaki buluşmamızda dedi. bende ona böyle bi ortamda hesaplar kızlara bırakılmaz da dedim. Kafamda ayrılmak var bana bi akıl verin. Ben cimri değilim hep normalde bi ben bi o öderiz ben çalışmadığım halde. Ayıp yazık günah değil mi bana ya?
benimkiyle buluşacaktık saat 3te. Ama arkadaşım öyle çok ısrar etti ki en son benimki geleyim çünkü ayıp olur onlara dedi. Sonra şöyle bir şey oldu ki benim erkek arkadaşımın cimriliği tuttu ve herkes yemek falan yerken (ben sabah yemiştim ama o kendisi yiyebilirdi sonuçta boş oturmak ayıp ve karnım aç demişti) biz hiçbir şey içmedik. Hatta en son ben dedim bir şeyler içecek misin bak ayıp olur dedim, yok dedi sırf fazla tutar diye. Pasta kesilene kadar sap gibi kalmayalım diye dedim ki garsona söyle de portakal suyu getirsin canım çekti dedim, baktım garsonda 2 pipet var 2sini de istedim dedim belki sende içmek istersin, herkesin önünde yemek varken biz onun cimriliğinden tek içecekten 2 kişi içtik? ve kötü hissettim açıkçası zaten muhabbete de katılamıyordu. en son kasaya geldik dedim 28tl çok bişey değil istiyosan ödeyeyim dedim, sana ayıp olmaz mı dedi yo dedim tamam dedi ben ödedim? herkes kendi sevgilisinin tüm hesabını öderken ben içeceğimi bile kendim ödedim? ordan çıkınca açıkça dedim cimriiliğin tuttu dedim, oda dediki beklentini karşılayamıyo muyum falan üzüldü, durumum sıkışık dedi bende değil bence çalışıyorsun çünkü dedim, ordaki herkesin durumu iyiydi bi benim kötü dedi ailem sürekli para istiyo benden vs dedi , ailesinin bundan alacağı para bi kira 1000tl bide internet parası bide bazı giderler ne kadar 500 olur mu diye sordum ondan azdır dedi yani en fazla 1700 tl e bu 4250 alıyosa bi yiyecek içecek parası çok olmamalı be. Arkadaşlarıma rezil oldum sanki öyle hissettim ve bunu yapmamalıydı ama yanımda ağladı kötü oldu. telafi edicem bi dahaki buluşmamızda dedi. bende ona böyle bi ortamda hesaplar kızlara bırakılmaz da dedim. Kafamda ayrılmak var bana bi akıl verin. Ben cimri değilim hep normalde bi ben bi o öderiz ben çalışmadığım halde. Ayıp yazık günah değil mi bana ya?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer