Evlenmek icin yaşım geldi ama bu sefer erkekler cok tipsiz ne yapacagim?

28 yasindayim ve evlenme niyetim var ama sormadan söyleyeyim kendimden kucuk birini istemiyorum cünkü kafamiz uymuyor ve ugrasmak istemiyorum bunu yazanin yorumunuda silerim.
Yani benden buyuklere bakiyorum yani 30+
ve hepsi ama hepsi asiri tipsiz ya bu yas niye boyle hic mi kendilerine bakmiyor bu insanlar
kimi kel kimi göbekli kimi gencken hizli yasadigi icin simdi süt dökmüş kedi ama bence itici
kimide asiri yasli duruyor 30 yasindaki adam 60 yasindaki gibi ya bu ne
ben 28im ama asiri kucuk duruyorum ve yanimda amca görünümlü bir erkek istemiyorum babam bile daha genç duruyor bazisini görünce cidden... ne yapmaliyim anlamadim ki bu gidisle bana erkek yok
Evlenmek icin yaşım geldi ama bu sefer erkekler cok tipsiz ne yapacagim?
Cevapla