28 yasindayim ve evlenme niyetim var ama sormadan söyleyeyim kendimden kucuk birini istemiyorum cünkü kafamiz uymuyor ve ugrasmak istemiyorum bunu yazanin yorumunuda silerim.
Yani benden buyuklere bakiyorum yani 30+
ve hepsi ama hepsi asiri tipsiz ya bu yas niye boyle hic mi kendilerine bakmiyor bu insanlar
kimi kel kimi göbekli kimi gencken hizli yasadigi icin simdi süt dökmüş kedi ama bence itici
kimide asiri yasli duruyor 30 yasindaki adam 60 yasindaki gibi ya bu ne
ben 28im ama asiri kucuk duruyorum ve yanimda amca görünümlü bir erkek istemiyorum babam bile daha genç duruyor bazisini görünce cidden... ne yapmaliyim anlamadim ki bu gidisle bana erkek yok
Yani benden buyuklere bakiyorum yani 30+
ve hepsi ama hepsi asiri tipsiz ya bu yas niye boyle hic mi kendilerine bakmiyor bu insanlar
kimi kel kimi göbekli kimi gencken hizli yasadigi icin simdi süt dökmüş kedi ama bence itici
kimide asiri yasli duruyor 30 yasindaki adam 60 yasindaki gibi ya bu ne
ben 28im ama asiri kucuk duruyorum ve yanimda amca görünümlü bir erkek istemiyorum babam bile daha genç duruyor bazisini görünce cidden... ne yapmaliyim anlamadim ki bu gidisle bana erkek yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer