Sevgiliyi kıskandırmak için sınıftaki kızlarla foto atmak?

2 kızla kafede fotom var. Aslında böyle şeyler yapmak istemiyorum ama her gece nerdeyse konuşuyoruz konuşuyoruz sonra birden gidiyor. Sabah ise günaydın diye yazıyor ama birden habersiz gitmesi bana koyuyor. Sorduğumda ise 2-3 tanesinde uyuya kaldım,. birinde annem aldı dedi, birinde çok acil dedi. Falan filan. Konuştum ama düzelmedi. 2 haftadır sevgiliyiz. Aslında iyi anlaşıyoruz ama bu sorunu çözemedik. Bugün de az önce sert tepki verdim. Bu iş olma böyle olacaksa falan dedim. Arkanda merakta bırakacağın biri yok sanırım dedim çünkü uyumuşum dedi yine. Kafan rahat galiba dedim falan. O özür diledi ama ben de güvensizlik oluyor artık. Ama bir yandan yazıyor önemsiyor gibi. Gece 2 de uyudun mu diye yazmış. Bana uyumuştum gece 2 de uyanınca sana yazdım ama uyumuşsun diyor. Ama bu kaç oldu ve saat 10 da doğru nasıl uyursun birden? Ve videolar atalım dedik birbirimize attım ona 10 dk sonra cevap verdi sonra bir daha gelmedi. O yüzden artık ben gıcıklanıyorum kendisine. Ve ben de gıcık etmek için dediğim gibi kafede 2 kızla fotom var onu atayım mı story olarak öğlen sonrası?
Sevgiliyi kıskandırmak için sınıftaki kızlarla foto atmak?
Cevapla